INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

454albertSpolečnost Albert obdržela ocenění za mimořádnou kvalitu v soutěži EFQM Global Award. Jako jediný zástupce České republiky získala v konkurenci firem z celého světa nejvyšší možné hodnocení.

Mezinárodní porota, která Světovou cenu kvality uděluje, ocenila jasně definovanou strategii rozvoje společnosti, důraz na prodej kvalitních produktů podporujících zdravý životní styl, ale také péči o zaměstnance a podporu udržitelných řešení šetrných k přírodě. Albert v předchozích letech získal celkem čtyřikrát Národní cenu kvality a uspěl také v evropském měřítku.

Světová cena kvality je podobně jako Národní cena kvality založená na modelu Excellence Evropské nadace pro management kvality (EFQM). „Přihlášení do soutěže vyžaduje odolnost a myšlení vítěze, zvlášť v tak pro lidi i organizace náročném roce. Účastníci a vítězové naší soutěže, kteří otevřeli dveře EFQM, aby zjistili, proč a jak se jim daří být vynikajícími organizacemi, mě inspirují. Gratuluji všem,“ řekl na ceremoniálu Russell Longmuir, generální ředitel EFQM.
Společnost Albert, která v České republice provozuje více než 300 obchodů s potravinami, prošla v rámci hodnocení náročným auditem všech oblastí řízení, který prováděl tým mezinárodních nezávislých odborníků. Ziskem maximálního sedmihvězdičkového hodnocení se zařadila mezi sedm nejlepších, kam se kromě ní probojovala i společnost Bosch nebo technologická a výrobní divize BMW.

„Jsem na Albert a našich 17 tisíc zaměstnanců velmi pyšný. Toto je poprvé, kdy česká společnost získala v mezinárodním hodnocení nejvyšší možné ocenění. Cena je úspěchem všech, nejen sedmnáctitisícového týmu Alberta, ale také našich českých dodavatelů a partnerů. Společně intenzivně pracujeme na nabídce zdravého jídla bez přídatných látek, snižování obsahu tuku a cukru a zpřístupňování bio potravin za výhodné ceny. V prodejnách vidíme příznivou zpětnou vazbu našich zákazníků a o to více nás těší také mezinárodní ocenění, které správnost toho, co děláme pro zákazníky, potvrzuje,“ řekl na online slavnostním ceremoniálu Jesper Lauridsen, generální ředitel společnosti Albert. „Naše poděkování také směřuje ke kolegům, českým dodavatelům a zákazníkům za jejich podporu a důvěru,“ doplnil.
Jíst lépe a žít lépe
Cílem Alberta je inspirovat zákazníky ke zdravému životnímu stylu, šetřit jejich čas a zlepšovat prostředí. V obchodech rozšiřuje nabídku čerstvých potravin a zdravých produktů jako jsou například produkty v biokvalitě nebo výrobky, které respektují rozmanité životní styly. Klade důraz také na své zaměstnance a jejich zdraví. Organizuje preventivní programy, poskytuje vitaminy, vakcinaci proti chřipce či odborné poradenství v oblasti výživy a zdravého životního stylu.

V oblasti životního prostředí kromě jiného modernizuje své obchody, kdy mění technologie za úspornější a snižuje uhlíkovou stopu. Usiluje o odpovědný přístup i v logistice, kde například využívá k přepravě CNG kamiony. Dlouhodobě také snižuje a hledá úspory v oblasti plastů.

O Albertu

Obchody Albert působí na českém trhu více než 29 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.  
V roce 2009 byl založen Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3