INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

NutriciaSpolečnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od ledna tohoto roku vystupují pod společným názvem Danone.

Završila se tím plánovaná transformace a od 1. ledna 2022 společnost Danone převzala pod svůj management podnikání v oblasti kojenecké a klinické výživy včetně lokálních aktivit a obchodních divizí společnosti Nutricia i po právní stránce. Fúze společností je dalším plánovaným krokem transformace „Local First“.

V listopadu společnost Danone oznámila svůj globální plán restrukturalizace a reorganizace společnosti. Ústřední myšlenkou je zefektivnění řízení podnikání, s jedinou obchodní jednotkou v každé zemi působnosti. Vzhledem k národní blízkosti České a Slovenské republiky vytvářejí tyto země jeden celek. Všechny podniky a kategorie produktů Danone jsou zastoupené na lokální úrovni jednou společnosti, která má větší autonomii při rozhodování. Díky tomu se lokální trhy a potřeby spotřebitelů dostávají ještě víc do popředí.

Od října 2021 je ředitelem Danone a.s. v České republice a Danone s.r.o. na Slovensku Marián Jánoš a sloučení je posledním krokem celého procesu. Danone chce deklarovat, že se i nadále bude zabývat distribucí a rozvojem mléčných a rostlinných produktů portfolia Danone, stejně tak i výrobků dětské a klinické výživy bývalé společnosti Nutricia.

„Jde o velmi důležitý krok v historii společnosti Danone v České a Slovenské republice, protože můžeme pokračovat v naší misi jako kompaktní jednotka. Strategická rozhodnutí jsou více přijímaná s ohledem na místní prostředí a specifika. Lokální manažerský tým má větší zodpovědnost za politiku v oblasti kategorií, značek a inovací. Jsem rád, že můžu být součástí tohoto týmu s většími místními kompetencemi,“ uvádí Marián Jánoš, ředitel Danone pro Českou republiku a Slovensko. Dodává: „Globální odborné týmy budou mít poradní a podpůrnou úlohu pro efektivní fungování lokálního managementu, což zkrátí rozhodovací proces, urychlí digitalizaci, a tím zvýší konkurenceschopnost a efektivitu společnosti.“

Závazkem společnosti Danone je už od roku 1919 podporovat zdraví spotřebitelů prostřednictvím potravin. „Navíc nyní můžeme klást větší důraz na podporu zdravé a vyvážené výživy ve všech fázích života. V souladu s naší globální vizí ‚One Planet. One Health.‘ chceme podporovat zdravější stravování prostřednictvím ještě silnějšího portfolia produktů, značek a služeb zaměřených na tento účel,“ doplnil Marián Jánoš.

Kontinuita podnikání a fungování společnosti Danone je zachovaná plynule i v rámci nové struktury. Hlavním cílem je vyvíjet řešení výživy ve formě produktů založených na výzkumu, které budou pozitivně formovat životy spotřebitelů. Portfolio produktů společnosti Danone v současnosti zahrnuje známé produktové řady jako Activia, Actimel, Danette, Fantasia, ALPRO či Provamel a nyní i produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

O společnosti
Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3