INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Odstartovala jedinečná spolu04práce společnosti Lidl a občanského sdružení Život dětem. V rámci celorepublikové sbírky pořádané občanským sdružením Život dětem, která se koná pod názvem Srdíčkové dny, mají zákazníci obchodního řetězce Lidl možnost přispět na pomoc těžce nemocným dětem ve všech 226 prodejnách Lidl. Sbírka v prodejnách Lidl probíhá v týdnu od 5. do 11. prosince 2011. Výtěžek sbírky bude oznámen v přímém přenosu galavečera Srdce pro děti 17. prosince od 20.00 hod. na TV Prima.

Vzájemnou spolupráci obě společnosti oznámily na společné tiskové konferenci, která se netradičně konala přímo v prostorách prodejny Lidl. Aktivity sdružení přišla podpořit řada umělců jako např. Bohouš Josef, Kamila Špráchalová nebo Veronika Jeníková. Někteří z nich sami zasedli za pokladnu a lidem nabízeli možnost přispět do sbírky.

U každé pokladny v prodejně Lidl je k dispozici pokladnička. Přispěje-li zákazník částkou alespoň

30 Kč, získá pro štěstí unikátní samolepku s logem vzájemné spolupráce občanského sdružení Život dětem a společnosti Lidl. Při zakoupení samolepky u pokladny zákazník obdrží slosovatelný letáček

o 50 vstupenek pro dvě osoby na benefiční koncert, jímž sbírka vyvrcholí.

„Jsme potěšeni, že se společnost Lidl rozhodla podpořit naši činnost a zapojit do celorepublikové sbírky všechny své prodejny. Jsme přesvědčeni, že se nám díky tomu podaří vybrat dost peněz, které pomohou přesně tam, kde je zapotřebí," řekla Mária Křepelková, předsedkyně občanského sdružení Život dětem, a dodala: „Každý finanční příspěvek umožní alespoň na chvíli proměnit těžký životní úděl vážně nemocných dětí v úsměv. A to je hlavní poslání našeho sdružení."

Výtěžek sbírky je určen na pomoc konkrétně nemocným dětem:

• s EB nemocí tzv. "motýlích křídel"

• se svalovou atrofií a dystrofií

• s mozkovou obrnou

• s mukopolysacharidózou

• s autismem

• pro děti po těžkých popáleninách

• pro děti postižené onkologickým onemocněním

• dětem bez střeva

„Jsem rád, že jsme nalezli důvěryhodný projekt, ve kterém je možné využít sílu našich prodejen a přispět tak na dobrou věc," řekl Michal Farník, jednatel společnosti Lidl, a doplnil: „Věřím, že tento náš záměr přijde podpořit řada lidí a výsledná částka pomůže mnoha dětem zkvalitnit jejich nelehký život."

Občanské sdružení Život dětem

Občanské sdružení Život dětem bylo založeno 1. února roku 2000 a jeho posláním je pomoci těžce nemocným dětem v rámci celé České republiky. Vážně nemocným dětem pomáhá hlavně formou zkvalitnění zdravotnické a přístrojové techniky na dětských odděleních, kterou lékaři potřebují k tomu, aby děti mohli řádně a šetrně léčit. Více informací na www.zivotdetem.cz

Společnost Lidl

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu se jí podařilo obchodní síť rozšířit na více než 225 prodejen. Společnost Lidl se již potřetí za sebou v řadě stala Obchodníkem roku. Mezi velké výhody prodejen patří jejich blízkost ke svým zákazníkům a jednoduchost prodeje, což jsou základní prodejní charakteristiky. Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě sortimentu potravinářského jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu, nebo kutilství. Kromě značkových výrobků naleznou zákazníci v regálech obchodů Lidl také vynikající produkty prodávané pod vlastní značkou, jakož i široký výběr mléčných a chlazených výrobků, uzenin, ryb a drůbežího masa, denně čerstvé ovoce a zeleninu a také rozmanitý výběr pečiva. Veškerý sortiment podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Kromě toho jsou taktéž důležitou zárukou čerstvosti krátké dodací cesty a okamžitá překládka zboží. Prodejny jsou specifické vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti stojí vždy zákazník. Orientace na zákazníka a jeho spokojenost jsou základem úspěchu, a proto nabízí kromě kvality, čerstvosti a cenově výhodných výrobků také prvotřídní služby. Více informací na www.lidl.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3