INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Přední výrobce a dodavatel jednorázových zdravotnických prostředků a hygienických potřeb společnost HARTMANN – RICO dosáhl za prvních devět měsíců celkového obratu ve výši 2,37 mld. korun, což představuje mírný růst o 2,84 procenta oproti stejnému období loni. I přes růstové hodnoty celkového obratu se nepodařilo udržet pozitivní vývoj zisku. Ten oproti 3. čtvrtletí 2010 poklesl o 3,6 procenta. Na předpokládaném meziročním snížení zisku se podepsaly současné podmínky v českém zdravotnictví.

„Ačkoliv jsme dokázali zvýšit produktivitu práce díky investicím do výrobních technologií a úspěšně uvedli na trh několik nových produktů, nepřinesla tato opatření kompenzaci negativních dopadů současné situace na českém zdravotnickém trhu a některých nástrojů nastupujících zdravotnických reforem. Příkladem může být systém elektronických aukcí orientovaný na jednotkovou cenu, který diskriminuje produkty sice dražší, ale s efektivnějším účinkem. Levnější výrobky přitom mohou v mnoha případech zdravotnickým zařízením náklady naopak zvýšit," poznamenal k výsledkům hospodaření generální ředitel a předseda představenstva HARTMANN – RICO Ing. Ľubomír Páleník.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3