INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Česká exportní banka, a.s. zintenzivňuje podporu malých a středních podniků. Od března 2011 spouští pravidelné online webináře pro tento segment. Webináře budou pořádány pravidelně jednou měsíčně a jejich ústředním tématem budou různé možnosti financování exportu. Jsou připraveny zhruba pro 20 účastníků, v případě vyššího zájmu se počítá s opakováním. Každý kurz bude trvat zhruba jednu hodinu, během níž se účastníci dozvědí veškeré podstatné informace týkající se možnosti podpory exportu a financování vývozu upravených speciálně pro malé a střední podniky. První webinář se koná 23. března.

„Malé a střední podniky jsou klíčovým partnerem většiny velkých exportérů a z našeho nedávného průzkumu vyplynulo, že všechny strany by uvítaly rozšíření spolupráce České exportní banky v tomto segmentu," řekl Michal Bakajsa, náměstek generálního ředitele České exportní banky. „Aby se zástupci malých a středních podniků měli šanci zorientovat v produktech, které se jim nabízejí, a rozšířit své povědomí o podpoře exportu, rozhodli jsme se pro ně uspořádat sérii online seminářů."

Tématem prvního kurzu bude proexportní záruka pro malé či střední vývozce a pro subdodavatele. Účastníci se dozvědí nejen o možnostech, které jsou těmto podnikům nabízeny, ale budou jim také představeny možnosti záruk pro vývozce a subdodavatele. Školitelé také účastníkům poradí, kdy například banku oslovit, aby celá operace proběhla včas a bez obtíží. Veškeré informace jim díky online prezentaci budou předány v pohodlí jejich kanceláře.

Dalšími tématy bude například pojištění exportu, klientský dealing, zajišťování rizik, odběratelský úvěr či forfating. Během některých seminářů budou účastníci také seznámeni s konkrétními případovými studiemi či s proexportními aktivitami Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Česká exportní banka podporuje vývoz malých a středních podniků prostřednictvím tří programů zaměřených na financování přímého vývozu malých a středních podniků, na subdodavatele velkých vývozců a na bankovní záruky za subdodavatele exportérů. Svůj program podpory malých a středních podniků naplno spustila v loňském roce, kdy podpořila objem vývozu malých a středních podniků ve výši téměř 5 miliard korun.

(tz)


Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE