INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem
Česká exportní banka, a.s. zintenzivňuje podporu malých a středních podniků. Od března 2011 spouští pravidelné online webináře pro tento segment. Webináře budou pořádány pravidelně jednou měsíčně a jejich ústředním tématem budou různé možnosti financování exportu. Jsou připraveny zhruba pro 20 účastníků, v případě vyššího zájmu se počítá s opakováním. Každý kurz bude trvat zhruba jednu hodinu, během níž se účastníci dozvědí veškeré podstatné informace týkající se možnosti podpory exportu a financování vývozu upravených speciálně pro malé a střední podniky. První webinář se koná 23. března.

„Malé a střední podniky jsou klíčovým partnerem většiny velkých exportérů a z našeho nedávného průzkumu vyplynulo, že všechny strany by uvítaly rozšíření spolupráce České exportní banky v tomto segmentu," řekl Michal Bakajsa, náměstek generálního ředitele České exportní banky. „Aby se zástupci malých a středních podniků měli šanci zorientovat v produktech, které se jim nabízejí, a rozšířit své povědomí o podpoře exportu, rozhodli jsme se pro ně uspořádat sérii online seminářů."

Tématem prvního kurzu bude proexportní záruka pro malé či střední vývozce a pro subdodavatele. Účastníci se dozvědí nejen o možnostech, které jsou těmto podnikům nabízeny, ale budou jim také představeny možnosti záruk pro vývozce a subdodavatele. Školitelé také účastníkům poradí, kdy například banku oslovit, aby celá operace proběhla včas a bez obtíží. Veškeré informace jim díky online prezentaci budou předány v pohodlí jejich kanceláře.

Dalšími tématy bude například pojištění exportu, klientský dealing, zajišťování rizik, odběratelský úvěr či forfating. Během některých seminářů budou účastníci také seznámeni s konkrétními případovými studiemi či s proexportními aktivitami Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Česká exportní banka podporuje vývoz malých a středních podniků prostřednictvím tří programů zaměřených na financování přímého vývozu malých a středních podniků, na subdodavatele velkých vývozců a na bankovní záruky za subdodavatele exportérů. Svůj program podpory malých a středních podniků naplno spustila v loňském roce, kdy podpořila objem vývozu malých a středních podniků ve výši téměř 5 miliard korun.

(tz)


Slovo ke dni

  • Železnice na křižovatce

    O vstupu konkurence na české koleje se mluví už hodně dlouho. Uběhly tři desetiletí a situace stále stejná. Na dálkových i regionálních tratích stále vládne národní dopravce, ostatní jen paběrkují. Nejde o to, aby České dráhy nahradil někdo jiný. Změnit se má úroveň železniční dopravy, která stále pokulhává za silniční. S příchodem Student Agency dostaly autobusy lepší vybavení a přeprava cestujících vyšší kvalitu. Nejen u Radima Jančury, ale postupně také u konkurenčních dopravců. Nyní Jančura slibuje, že zlepší úroveň dopravy také na regionální úrovni, všude tam, kde budou jezdit jeho vlaky. Internetem to má začít a dalšími přidanými službami pokračovat. Věřme, že ani ostatní se nebudu chtít nechat zahanbit a nabídnou cestující veřejnosti železnici hodnou 21. století. Čekání už bylo dlouhé dost a mělo by konečně skončit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE