INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
VICTORIA VOLKSBANKEN pojišťovna se přejmenovala na ERGO. Pojišťovna funguje na českém trhu již od roku 1994. Je dceřinou společností ERGO Austria International AG, která patří k mezinárodní pojistné skupině ERGO.

„Přejmenováním na ERGO realizujeme koncernovou strategii jednotného vystupování na všech trzích. S tím je samozřejmě spojeno i nové vnímání značky a zlepšení služeb pro klienty. Pro český trh plánujeme rozšíření naší nabídky o pojištění podnikatelských rizik" řekl Pavel Chmelík, předseda představenstva ERGO pojišťovna, a. s.

Česká společnost ERGO spravuje portfolio přibližně 60 000 klientů se zaměřením na privátní a firemní klienty. V nabídce má především životní a úrazové pojištění, pojištění majetku a cestovní pojištění. Společnost se také svým produktem „Welcome" specializuje na soukromé zdravotní pojištění cizinců. Produkty jsou nabízeny samostatnými obchodními zástupci, Volksbankou, Zdravotní pojišťovnou Ministerstva vnitra České republiky, ERGO Pro a dalšími obchodními partnery.

S novou značkou ERGO klienti získají možnost vyřídit změny pojistné smlouvy a nahlásit škodné události online přes internet. Právně dojde ke změně obchodního názvu z VICTORIA VOLKSBANKEN pojišťovna, a.s., na ERGO pojišťovna, a.s. To znamená, že veškeré smluvní obsahy a podmínky pro klienty a obchodní partnery zůstávají beze změny.

O ERGO Austria International a pojistné skupině ERGO

ERGO Austria International AG ve Vídni je dceřinou společností ERGO Versicherungsgruppe AG se sídlem v Düsseldorfu. K ERGO Austria International AG patří v Rakousku operativně činné pojišťovny ERGO Versicherung AG, BANK AUSTRIA Versicherung, VICTORIA-VOLKSBANKEN Pensions- und Vorsorgekasse stejně jako ERGO Insurance Service GmbH. ERGO Austria je v současnosti pátou největší pojistnou skupinnou na rakouském pojistném trhu. K ERGO Austria patří dceřiné společnosti šesti zemí ve střední a východní Evropě. Další informace na www.ergo-austria.com.

Pojistná skupina ERGO je jednou z největších pojistných skupin v Německu a Evropě. Celosvětově je v této skupině zastoupeno více než 30 zemí, a to především z regionů Evropy a Asie. ERGO nabízí široké spektrum pojistných a spořicích produktů a dalších služeb. Ve své vlasti (v Německu) patří ERGO k vedoucím poskytovatelům, a to ve všech oborech.

50 000 lidí po celém světě pracuje pro tento koncern ať již jako zaměstnanci, či samostatní zprostředkovatelé. V roce 2011 byl objem přijatého pojistného ERGO 20 mld. EUR. ERGO patří k Munich Re, jednomu z vedoucích zajistitelů na světě. Více na www.ergo.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3