INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
Rentface je velice výhodná služba pro tři skupiny potencionálních zákazníků. Dopravce, reklamní a mediální agentury a hlavně zákazníky z řad firem, které potřebují efektivně propagovat své produkty či služby.

Unikátní je tento projekt v komplexnosti poskytovaných služeb a přímém zacílení na zviditelnění daného produktu, firmy či služby. Pokud firmy chtějí efektivně propagovat své produkty nebo služby, jestliže hledají nový a neokoukaný druh reklamy a chtějí posílit své pozice a sílu na trhu, odpověď na tyto otázky naleznou v projektu Rentface, který zajišťuje pohyblivou reklamu na nákladních vozech, dodávkách i osobních autech.

Rozhodnutí Ministerstva dopravy neprodlužovat příští rok agenturám smlouvy na reklamní plochy kolem českých dálnic je další z hledisek vedoucích k rozhodnutí, že projekt Rentface je pro agentury a firmy zajímavou alternativou k billboardům. Očekávaným dopadem tohoto rozhodnutí má být úbytek téměř 900 billboardů z okolí dálnic a rychlostních silnic a v roce 2012 má zmizet většina billboardů z těchto lokalit. Česká republika přestane podle plánů ministerstva dopravy připomínat východoevropskou plakátovou zemi, respektive doba velkoplošných reklam kolem dálnic a rychlostních silnic už bude minulostí. RentFace je řešením pro všechny zákazníky, kteří billboardy do této doby využívali a nyní chtějí být vidět jiným způsobem.

Průzkumy dokazují, že při investici 100 000 Kč za měsíc do níže uvedených druhů reklamy vede právě pohyblivá reklama na vozech.

automobily upoutají pozornost cca 5 760 000 osob

billboardy upoutají cca 3 240 000 osob

rádio osloví cca 2 450 000 osob

reklamní letáky osloví 860 000 osob

Reklama na autech je podle odborných průzkumů velmi efektivním druhem propagace.

reklama v pohybu osloví denně před 19.000 osob, což je více než časopis

reklama na autech dokáže v krátkém čase oslovit velké množství lidí z vybrané cílové skupiny a to s minimálními náklady

reklama v pohybu osloví požadovanou cílovou skupinu plošně (jako masová média), nebo intenzivně působí ve vybrané lokalitě

reklama v pohybu se dostane i tam, kam se jiné druhy reklamy nedostanou

venkovní reklama oslovuje dle studií celou sociálně ekonomickou škálu lidí

Firmám, které se rozhodnou s projektem Rentface spolupracovat, poskytnou profesionálové z projektu veškeré informace, poradí se zacílením kampaně podle daného regionu nebo země a je tu také možnost kreativního návrhu pohyblivé reklamy od grafického studia projektu. Majitel a zřizovatel projektu Rentface Robert Jech říká: „První průzkumy a naše reálné výsledky říkají, že toto je budoucnost reklamy na silnicích a dálnicích. Nabízíme perfektní servis a zkušenosti s tímto segmentem. Jsme první, kdo nabízí komplexní služby a servis jak pro dopravce, tak i pro koncové zákazníky a agentury."

(tz)

Slovo ke dni

  • Do roku 2023

    Prognostici se nemohou shodnout. Bude leden tohoto roku bodem obratu k lepšímu, nebo se krize ještě prohloubí a vygraduje? Předpovědi vypadají podobně jako dlouhodobé předpovědi počasí před zimou. Jedni slibují, že bude velmi mírná, jiní nás ujišťují, že zrzneme. Samozřejmě si přejeme, abychom už nastartovali růst a překonali důsledky konfliktu ve východní Evropě, sankcí a omezených zdrojů energie. Nepochybně, lidé, firmy, celá společnost po překonání pandemie potřebují nabrat nových sil. Kdo už vidí světlo na konci tunelu? Optimisté! Jsou to všichni, kteří se nechtějí poddat nepříznivým okolnostem, nevadí jim, že budou muset víc pracovat v horších podmínkách a možná si na určitý čas utáhnout opasky. Jim patří budoucnost. A aby to měli snazší, i sv. Petr jim dopřál o Vánocích a novoročních svátcích příliv téměř jarního vzduchu,...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2023

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3