INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem


Existuje množství termínů a jazykových obměn pro vyjádření daru. Může jít o filantropa, donora, dárce, mecenáše nebo sponzora. Jedni podporují umění, druzí sport, jiní vědu nebo církevní aktivity. Společnosti zakládají nadační fondy. Je vcelku jedno, jak se tato činnost nazývá, ale všechny spojuje společné úsilí nezištně pomáhat druhým.

Společnost CEMEX vystupuje jako dobrý soused, a proto spustila nadační fond Budujeme budoucnost. Posláním nadačního fondu je nabídnout pomocnou ruku těm, kteří ji potřebují. První kolo přijímání žádostí bude probíhat do 16. dubna 2011 na internetových stránkách fondu.
CEMEX, výrobce surovin a souvisejících výrobků si uvědomujeme své zásahy do přírody, ale také svou úlohu dodavatele pro stavební průmysl. Proto se snažíme využívat přírodní zdroje co nejšetrněji a co nejvíc chránit přírodu. Při rekultivaci oblastí po ukončení těžby kameniva dodržujeme všechna zákonná nařízení a požadavky - a často děláme víc, abychom splnili svá vlastní náročná kritéria. Zároveň jsme si vědomi toho, že každá škola, obec či jiná organizace se může jednou dostat do nepříjemné situace, kdy potřebuje finanční pomoc pro podporu projektu, který je užitečný nám lidem, zvířatům a rostlinám.
Posláním podporovaných projektů je rozvíjet vzdělávání, výzkum a vývoj, chránit životní prostředí a její biodiverzitu, rozvíjet bydlení a infrastrukturu a podporovat kulturní a sportovní aktivity v regionech, kde CEMEX působí. Českou republiku častokrát sužují povodně, které ničí vše co jim přijde do cesty. Nadační fond společnosti CEMEX je v takové chvíli připraven pomoct.

Při dalším rozvoji svého podnikání spoléháme na následující zásadu: plnit požadavky současnosti a přitom zajistit, aby budoucí generace byly schopny uspokojovat své potřeby. K zajištění trvalého rozvoje společnosti se zaměřujeme jak na ekonomické tak na ekologické a sociální aspekty. Je to jediný způsob, kterým můžeme naši společnost, která v roce 2006 oslavila 100. výročí svého založení, připravit na dalších úspěšných sto let. Této vizi odpovídá i název nadačního fondu – Budujeme budoucnost.
Všechny informace o nadačním fondu, o tom jak získat finanční granty i nefinanční podporu, najdete na internetových stránkách www.budujemebudoucnost.cz.
Loga a další fotografie naleznete zde
CEMEX je přední celosvětový výrobce a dodavatel betonových směsí, cementu, kameniva, přísad a dalších stavebních materiálů. Poskytuje vysoce kvalitní výrobky a spolehlivé služby zákazníkům a komunitám ve více než 50 zemích. V České republice CEMEX provozuje více než 50 betonáren, 7 štěrkoven, 2 kamenolomy a cementovou mlýnici. Více na www.cemex.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE