INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Energetická společnost E.ON nově spolupracuje s pojišťovnou Kooperativa, která nabízí zákazníkům E.ON výrazné slevy na pojištění. Domácnosti například ušetří 30 % na pojištění domácnosti, bytu nebo rodinného domu a odpovědnosti občanů. Pro podnikatele je pak připravena sleva 20 % na pojištění jejich majetku a odpovědnosti.

Společnost E.ON se dlouhodobě řadí mezi dodavatele energií s největším množstvím výhod, slev či jiných bonusů, které její zákazníci využívají zdarma. „Naším hlavním cílem je spokojený zákazník, kterému se snažíme vedle spolehlivé dodávky energií usnadnit také každodenní osobní a pracovní život. Sleva z majetkového pojištění pro domácnosti a podnikatele je zajímavá také tím, že ji nabízíme ve spolupráci s druhou největší pojišťovnou u nás,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.

Výše slevy na majetkové pojištění pro zákazníky E.ON činí 30 % u domácností a 20 % u podnikatelů. Sleva se v obou případech týká nově uzavřených pojistných smluv – u domácností jde o pojištění domácnosti, bytu, rodinného domu nebo rekreačních objektů, zahrnuta je i odpovědnost občanů. Podnikatelé si mohou pojistit majetek a vlastní odpovědnost z podnikání.

„Partnerství se společností E.ON zapadá jednoznačně do naší strategie rozvíjet spolupráci se silnými a prestižními firmami, které jsou špičkou ve svém oboru,“ říká ke spolupráci Jiří Vančura, ředitel agentury Jižní Čechy a Vysočina ve společnosti Kooperativa. „Z prvních zkušeností již víme, že zákazníci společnosti E.ON mají největší zájem o pojištění domácnosti a rodinného domu – tedy pojištění majetku,“ dodává. Výše úspory se u tohoto pojištění můžeme pohybovat od několika stovek až po tisíce korun ročně.

Více informací je možné najít na webu www.eon.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3