INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konica Minolta dosáhla vloni v České republice zisku ve výši 84 mil. korun a téměř vyrovnala rekordní výsledky z roku 2012 (85 mil. korun). K meziročnímu nárůstu o 45 procent přispěla nová obchodní politika, zlepšená platební morálka zákazníků a zvýšený důraz na interní úspory. S obratem 1,6 mld. korun je české zastoupení druhým nejúspěšnějším v rámci zemí střední a východní Evropy, ve kterých Konica Minolta podniká. Meziroční růst tržeb o dvě procenta pomohl společnosti obhájit pozici lídra tuzemského trhu s kancelářskými i produkčními tiskovými zařízeními.

„Více se zaměřujeme na hodnocení ziskovosti jednotlivých zakázek. I díky tomu se nám podařilo snížit celkové náklady. K růstu zisku nám pomohlo více než 20 tisíc uzavřených smluv, snížení podílu pohledávek po splatnosti a růst spolehlivosti našich zařízení. Naplno se také pozitivně projevila restrukturalizace obchodu, kterou jsme zahájili v roce 2013,“ řekl Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Podařilo se nám zvýšit počet prodaných strojů i podíl na trhu. A to přesto, že se meziročně snížil počet jednorázových projektů, které jsme získali.“ 

Dlouhodobým cílem Konica Minolta je posílení pozice společnosti jako dodavatele softwarových řešení. „Založili jsme samostatnou divizi ECM (Enterprise content management), která vytváří produkty spojené se správou firemních procesů a s oběhem digitalizovaných dokumentů. Meziročně se naše prodeje v této oblasti zdvojnásobili,“ uvedl Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Z pohledu celkových výsledků pro nás byla klíčová realizace velkých zakázek u zákazníků, jakými jsou České dráhy, skupina Vítkovice, Český Aeroholding nebo Cermat.“

Přestože růst tržních podílů nebyl v roce 2014 primárním cílem společnosti, Konica Minolta posílila svoji pozici v prodeji multifunkčních zařízení formátu A3 i A4. Již sedmým rokem po sobě je také lídrem žebříčku dodavatelů černobílých (výkon nad 90 stran A4/min.) i barevných (výkon nad 50 stránek A4/min.) produkčních digitálních tiskových strojů.

Tisková zařízení

V prodeji barevných laserových multifunkčních zařízení formátu A3 činil kusový tržní podíl Konica Minolta na českém trhu 40,6 %, což je první místo na trhu. Také v prodeji černobílých laserových multifunkčních zařízení formátu A3 obhájila Konica Minolta vedoucí pozici na trhu s podílem 28,1 %. 

Konica Minolta na území České republiky jsou v případě barevných produkčních strojů 62,2 % a v segmentu černobílých produkčních strojů pak 77,2 %.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2014 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem téměř 70 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (41 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (28 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3