INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Lidl zaznamenala v posledním roce velký úspěch. Její slogan „Lidl, správná volba!" opětovně potvrdili zákazníci v anketě Obchodník roku 2010, v níž byl LIDL již potřetí za sebou zvolen Obchodníkem roku. Opětovného prvenství by společnost nemohla dosáhnout bez kvalitních zaměstnanců. Společnost Lidl si cení svých zaměstnanců, a proto jim meziročně navýšila platy.

Meziročně Společnost Lidl zvedla svým zaměstnancům mzdu průměrně o více než 5 %. Zvýšení platu se dočkali i zaměstnanci společnosti Lidl Slovenská republika.

Během roku 2010 se společnost Lidl zároveň rozrostla o dalších 370 nových zaměstnanců. V současné době společnost Lidl Česká republika zaměstnává přes 5 500 zaměstnanců ve více než 220 prodejnách, čtyřech logistických centrech a v pražské centrále.

„Velice si vážíme svých zaměstnanců a jejich loajality k naší značce. Také díky nim jsme se potřetí v řadě stali Obchodníkem roku," řekla Ivana Braunsteinerová, HR manažerka společnosti Lidl, a dodala: „součástí našeho ocenění zaměstnanců je kromě řady benefitů také pravidelné zvyšování základního platu."

Společnost Lidl garantuje svým zaměstnancům i transparentní proplácení nadčasových hodin. Elektronický systém docházky zaměstnanci zaručuje, že mu bude proplacena každá minuta, kterou odpracuje pro společnost LIDL.

Díky postupující expanzi přijme společnost Lidl v letošním roce další desítky nových zaměstnanců. Zaměstnanci jsou přijímáni na všechny pozice včetně manažerských. Pro vedoucí zaměstnance je navíc připraveno odpovídající a důkladné zapracování na danou pozici včetně zahraničních stáží, které probíhají ve vybraných zemích po celé Evropě, kde skupina Lidl působí. Po zapracování manažer přebírá tým až 60 zaměstnanců. Tyto pozice jsou otevřeny i pro čerstvé absolventy vysokých škol. Se společností Lidl se může zaměstnanec neustále vzdělávat a růst v rámci skupiny prostřednictvím mezinárodního projektu kariérního růstu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3