INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letošní žebříček Interbrand, který vyhlašuje sto nejlepších značek světa, potvrzuje globální sílu značky AXA. Pojišťovna AXA je 46. nejhodnotnější značkou na světě, první nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami a třetí nejlepší značkou napříč finančním sektorem. AXA se současně s tím stala první pojišťovnou, která se v tomto hodnocení umístila osmkrát v řadě. V nejrychleji se rozvíjejících se značkách drží AXA 16. pozici. Hodnota značky v letošním roce vzrostla o 14 % na 10,579 miliard dolarů (přes 256 bilionů korun).

„Jsme velmi hrdí na to, že je AXA nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami osmý rok v řadě. AXA je mimořádně cennou značkou, které důvěřuje 103 milionů klientů po celém světě. Od roku 2013 se hodnota značky zvýšila o 49 %, což ilustruje naši strategickou vizi poskytovat našim klientům ochranu a zlepšovat tím jejich životy, říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace AXA ČR a SR.

V letošním žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelé tři hlavní iniciativy, které zvýšily hodnotu značky a úspěch celé globální skupiny AXA. Prvním z nich bylo posílení inovací, tak aby AXA lépe sloužila svým klientům a mohla lépe předpovídat jejich potřeby. Druhou iniciativou je posílení společenské odpovědnosti a odpovědného růstu. A posledním je rozšířená přítomnost skupiny AXA v Africe a na Blízkém Východě. 

Kritéria pro zařazení do žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands mohou splňovat pouze globální značky, působící napříč kontinenty, překonávající kulturní hranice a splňující růst na všech vyspělých trzích. Nejméně 30 % příjmů musí pocházet z oblasti mimo domácí region. Značka musí být přítomna v Asii, Evropě, Severní Americe a stejně tak musí být přítomna na rozvíjejících se trzích. Musí poskytovat dostatečně veřejné a dostupné údaje o svém hospodaření. Očekávaný ekonomický zisk musí být dlouhodobě kladný. Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.

AXA v České republice a na Slovensku

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě
přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, 520 zaměstnanců a více než 110 miliard korun aktiv pod správou.

AXA životní pojišťovna má na pojišťovacím trhu stabilní pozici. Objem aktiv pod správou životní pojišťovny ke konci roku 2015 činil 14,8 miliard korun. Počet smluv AXA životní pojišťovny ve stejném období dosáhl více než 250 tisíc. 

AXA pojišťovna vstoupila na trh v roce 2008. Nabízí pojištění DOMOV (nemovitosti, domácnosti) a AUTO (povinné ručení a havarijní pojištění) se širokou nabídkou různých připojištění a asistenčních služeb. Velmi žádané aktuální produkty AUTO GO, a Domov IN, významně přispěly k celkovému meziročnímu růstu pojistného o 12 %. Zlepšení technického výsledku jakožto výsledek důkladné segmentace se projevilo na celkovém hospodářském výsledku, který se v roce 2015 zlepšil ve srovnání s rokem 2014 o 115 milionů korun. AXA pojišťovna poprvé od svého založení dosáhla zisku.

AXA penzijní společnost potvrdila silné postavení na českém trhu, s tržním podílem 11,3 % je pátá největší podle hodnoty aktiv pod správou, která meziročně vzrostla o 6 % na 38,8 miliardy korun. Má více než 375 tis. Klientů (příspěvky zaměstnavatele, které jsou jednou z jejich priorit, registruje v případě 25 % smluv). Navzdory vysoké volatilitě na finančních trzích dosáhl transformovaný fond v roce 2015 velmi dobrých výsledků, což umožnilo rozdělit mezi klienty celkem 407 milionů Kč (výkonnost 1,08 %). Po transformaci se AXA penzijní společnost a. s. zaměřila na růst efektivity, vedoucí v roce 2015 k zisku 5 milionů Kč.

AXA investiční společnost vstoupila na trh v roce 2007 a ke konci roku 2015 měla více než 130 000 klientů. Celkově společnost spravuje aktiva v hodnotě 5 mld. Kč. Klienti mohou investovat do 10 podílových fondů, z nichž tři jsou „zastřešující“ fondy, které klientům umožňují investice do 1 100 nejlepších fondů spravovaných společností AXA.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3