INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

P.ČurdaKonica Minolta letos vydá na rozvoj nových produktů a služeb více než 90 mil. Kč. Navazuje tím na loňskou investici do vybudování dvou výzkumných center v Brně (Konica Minolta Laboratory Europe a Business Innovation Centre Europe). Za tento projekt získala Konica Minolta cenu AFI za významný počin v oblasti investic v roce 2015, kterou uděluje Sdružení pro zahraniční investice – AFI společně s Agenturou CzechInvest. Slavnostní vyhlášení soutěže se uskutečnilo pod záštitou ministra průmyslu a obchodu Jana Mládka v Praze.

„Do založení vývojového a inovačního centra jsme vložili téměř 40 mil. Kč. Vedení Konica Minolta si Brno vybralo z více než čtyřiceti evropských měst, ve kterých má své zastoupení. Město má nejen strategickou polohu, ale nabízí také dostatečný počet kvalitních partnerů a IT odborníků. Letos chceme proto investovat dalších 91 mil. Kč zejména do posílení výzkumného týmu,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech (na snímku), a dodal: „Obě centra mají zásadní význam pro budoucnost a rozvoj společnosti v celé Evropě. Ocenění AFI dokazuje, že i odborná veřejnost přikládá projektu stejnou váhu, jakou má pro nás.“

Cenu AFI za významný počin v oblasti investic získává každoročně pouze jediná společnost. „Projekt výzkumných center Konica Minolta nás zaujal především svým potenciálem rozvoje kvalifikovaných míst v rámci jihomoravského regionu. Oceňujeme rovněž samotnou volbu společnosti umístit evropské centrum svého výzkumu a vývoje do ČR,“ řekl Kamil Blažek, předseda Sdružení pro zahraniční investice – AFI.

Vývojové (R&D) a inovační (BIC) centrum Konica Minolta nabídnou dohromady práci více než 60 vysoce kvalifikovaným českým IT odborníkům a vědcům. Zaměří se především na vývoj pokročilých technologií a služeb z oblastí 3D tisku, rozšířené reality nebo virtuální kanceláře. Finální produkty budou následně zařazeny do celosvětového portfolia Konica Minolta.„Dlouhodobým cílem výzkumných center je rozvoj našich produktů v rámci nové divize IT Služeb,“ doplnil Matěj Dusík, R&D Strategy a Technology Manager výzkumného centra v Brně.

Konica Minolta se stala významnou součástí výzkumu a vývoje jihomoravského regionu. Spolupracuje s brněnskými univerzitami, Jihomoravským inovačním centrem, lokálními partnery a také se zdejšími začínajícími firmami. Je aktivní ve všech fázích procesu vzniku nových produktů od výzkumu a návrhu přes vývoj až po testování nových řešení.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2015 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 70,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,9 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,1 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3