INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Projekt OK POINT potvrzuje rok od svého spuštění svůj růst. V současné době pokrývají franšízové pobočky společnosti dvanáct z celkových čtrnácti krajů v České republice. V rámci své expanze má finančně poradenská společnost Broker Consulting do konce roku 2017 počet poboček téměř ztrojnásobit a otevřít svůj 35. OK POINT.

Svou první pobočku otevřela firma v prosinci 2015 v centru Prahy. Od této doby zahájilo provoz dalších jedenáct OK POINTů. Zatím poslední z nich byl otevřen 17. ledna v Hradci Králové. Další, již 13. pobočku otevře společnost v polovině února v Třinci. „Dlouhodobě evidujeme vysoký zájem franšízantů o naše služby. Takébychom našim klientům vyšli vstříc nejen co do kvality služeb, ale i v rámci dostupnosti našich poboček.“ uvádí Jan Lener, ředitel komunikace Broker Consulting a dodává: „Příprava otevření jednoho OK POINTu trvá cca 6-8 měsíců. V podstatě neustále hledáme vhodné prostory, což je v podstatě jedinou záležitostí, kterou je potřeba se dlouhodobě zabývat.

Po otevření OK POINTu v Třinci bude v průběhu března následovat zahájení provozu pobočky v Karlových Varech, posléze pak v Teplicích. Plán rozšíření sítě OK POINTů společnost Broker Consulting podpořil i enormní zájem široké veřejnosti o pobočky tohoto právě takového charakteru. Hlavním důvodem zájmu je vnímání návštěvníků OK POINTů jako místa, kde najdou veškeré potřebné finanční služby, které jim konzultanti Broker Consulting sjednají na míru. Mezi ně patří kompletní finanční poradenství, realitní služby i transakční bankovnictví, včetně vkladových bankomatů mBank. Ty začnou fungovat v průběhu tohoto roku.

Výhledově plánuje Broker Consulting otevřít až 70 poboček a pokrýt tak všechny kraje v České republice. V současnosti více než jednu pobočku nabízí hl. město Praha, Brno a Plzeň.

O společnosti Broker Consulting

Broker Consulting je jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Od roku 1998 získala na českém trhu důvěru více než 500 000 klientů. Poskytuje také služby přes 4 000 firmám. Služby společnosti Broker Consulting poskytuje přibližně 1200 finančních konzultantů ve více než 100 klientských centrech a kancelářích. Společnost přinesla na český trh řadu inovací. Jednalo se například o investice do otevřených podílových fondů se zamykáním zisků nebo unikátní produkty unikátního životního dopojištění, které umožňují pojistit smrt a invaliditu za zlomek obvyklých cen. Broker Consulting rovněž ve spolupráci s mBank vytváří síť franšízových poboček pod názvem OK POINT.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3