INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výroba v Ideal StandardTeplická keramička Ideal Standard od července zvýšila zaměstnancům na dělnických profesích mzdy. V červenci si zaměstnanci polepšili v průměru o 7,5 procenta, od ledna 2018 to bude o dalších minimálně 10 procent. Průměrný plat ve firmě se tak přiblíží 30. 000 korunám. Zvyšování mezd souvisí mimo jiné s tím, že teplická keramička prochází velkými investicemi, díky kterým se stane jedním z nejdůležitějších závodů celosvětové skupiny Ideal Standard. Pavel Šlambora, ředitel teplické keramičky Ideal Standard:

„Náš závod prochází obdobím významných investic, které za posledních 20 let nemají obdoby. Zájem o naše výrobky stoupá, zvyšujeme výrobu, masivně investujeme do nových technologií. Staneme se jedním z nejdůležitějších závodů skupiny. Náš rozvoj pocítí také zaměstnanci ve svých peněženkách. Na základě jednání s bruselskou centrálou jsme od července zvýšili mzdy u dělnických profesí v průměru o 1500 korun. Od nového roku se pak zvýší mzdy všem zaměstnancům nejméně o dalších 10 procent.“

Keramička zvedla také nástupní platy a to na 24.500,- Kč. „Po roce se tento nástupní plat navyšuje na minimálně 28.000,- Kč. V závislosti na pracovní pozici to může být i více,“ upřesnil Pavel Šlambora. Po červencovém a lednovém zvýšení platů se průměrný plat v Ideal Standard bude pohybovat kolem 30.000,- Kč. „Keramička také poskytuje svým zaměstnancům dobré pracovní zázemí a řadu benefitů ze sociálního programu,“ připomněl k tomu Pavel Šlambora.

Zvyšování mezd souvisí podle Šlambory s tím, že keramička prochází významnými rozvojovými investicemi. „Letos investujeme 150 milionů korun do nových technologií na výrobu vysoce kvalitní sanitární keramiky. Další investice se plánují na roky 2018 a 2019. Teplický závod se tak má v rámci celé skupiny Ideal Standard stát jedním z nejdůležitějších. Pracovat v keramičce tedy znamená mít dlouhodobou perspektivu,“ uvedl Pavel Šlambora.

Teplická keramička Ideal Standard patří k největším domácím výrobcům sanitární keramiky, tedy toalet, umyvadel nebo bidetů v Česku. Vloni firma meziročně zvýšila výrobu o 11 procent na 723.000 kusů. Zvýšil se především zájem o toalety a pisoáry. Díky růstu výroby přijala firma 30 nových zaměstnanců. V současnosti jich zde pracuje přes 600.

Firma se 130 letou historií většinu své produkce směřuje na náročné západní trhy, jako je Německo, Francie, Anglie nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně. Vedle západní Evropy směřoval loni vývoz také do Austrálie. Keramička se totiž na nejnáročnější trhy vyspělého světa orientuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3