INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Již od dubna letošního roku dm svou komunikační kampaní avizovala, že chystá otevření jubilejní prodejny v České republice. Právě v těchto dnech kampaň vrcholí. V pátek 2. 9. 2011 společnost dm drogerie markt slavnostně otevírá jižslavnostni_prestrizeni_pasky svou 200. prodejnu v České republice. Jubilejní prodejnu dm chystá velkolepě oslavit se svými zákazníky.

200. dm v Praze Avion Shopping Parku

Titul „jubilejní dvoustá" získává od 2. 9. 2011 prodejna dm v pražském obchodním centru Avion Shopping Park na Zličíně. Je specifická tím, že disponuje nejmodernějším vzhledem a vybavením, které směřuje k jedinému cíli: snadnější orientaci mezi regály a komfortnějšímu nakupování. „Nakupování v dm se i díky tomu stává příjemnější a pohodlnější.," vysvětluje Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt v České republice, a dodává: „K příjemné atmosféře právě otevřené 200. prodejny dm přispívají také její prostorové dispozice a relativně velká prodejní plocha, která přesahuje 380 m2."

Jubilejní prodejna si zaslouží velkolepé oslavy

Oslavy pro veřejnost probíhají v jubilejní dvousté prodejně dm od 2. 9. do 4. 9. 2011. Po celé tyto tři dny zde mohou zákazníci využít atraktivní slevu 20 % na celý nákup. Pro příchozí připravila dm celou řadu aktivit a jak dospělí, tak děti se mohou těšit na program plný zábavy, který v den otevření doprovodí také živá hudba. Velkým lákadlem pro zákazníky mohou být po celé tři dny přítomní odborníci na výživové poradenství, kteří všem zájemcům zodpovědí dotazy týkající se zdravé životosprávy. O zábavu se postarají klauni na koloběžkách a děti si mohou nechat např. namalovat obrázek na obličej.

Komunikační kampaň 200 x dm se nesla i v duchu společenské odpovědnosti

V rámci oslav otevření 200. prodejny probíhala v dm již od dubna letošního roku komunikační kampaň „200 x dm", která nabídla zákazníkům spoustu možností, jak slavit společně s dm. Zákazníci mohli vybírat například z široké nabídky výhodných promobalíčků, zkusit své štěstí na dm active beauty terminalu a vytočit si slevu na nákup ve výši až 20 %, či uplatňovat slevy ze speciální edice slevové knížky za 200 bodů.

U příležitosti otevření 200. prodejny se dm však také rozhodla pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti prevence zubního kazu u dětí. Ve více než 200 základních školách po celé České republice odstartovala velmi úspěšný dm preventivní program „Veselé zoubky". V rámci programu vidělo více než 24.000 žáků prvních a druhých tříd základních škol zábavně vzdělávací film „Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek". Film se pro velký úspěch dočkal ve školách mnoha repríz. dm iniciativa se celkově setkala s obrovským zájmem ze strany malých školáků a uznání ze strany rodičů i pedagogů.

Kvalitativní expanze pokračuje

Otevřením 200. prodejny expanze dm v České republice zdaleka nekončí. Jak uvádí pan Gerhard Fischer: „Český trh čítá i nadále možnosti pro otevírání nových prodejen dm. Naše expanze tedy jistě nezůstane u právě otevírané 200. prodejny." Zákazníci se tak mohou těšit na to, že svoji oblíbenou dm budou nacházet, když ne přímo v místě svého bydliště, tak alespoň v dostupné vzdálenosti.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. otevřela v roce 1993 svou první prodejnu v České republice. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Od roku 1994 kolísal počet otevřených prodejen dm v České republice mezi 5 – 25 otevřenými prodejnami ročně a roku 2008 byla otevřena již 150. prodejna dm. Poté nastala obrovská expanze a otevření 200. prodejny na sebe nechalo čekat pouhé 3 roky. Dne 2. 9. 2011 byla slavnostně otevřena jubilejní 200. prodejna dm. Prodejny zásobuje dm po celé České republice z logistického centra v Jihlavě. Celkem v dm pracuje bezmála 1 900 spolupracovníků. V obchodním roce 2009/2010 zvýšila dm v České republice svůj obrat o více než 12 % na 5 370 mil. Kč a upevnila tak své postavení na trhu. dm je velmi úspěšná v prodeji svých privátních značek, jako jsou značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance a další.

• Společnost dm drogerie markt s.r.o. působí na českém trhu od roku 1992.

• V pátek 2. září 2011 otevírá dm svou 200. prodejnu v České republice.

• Navzdory ekonomické krizi dm neustále pokračuje v kvantitativní i kvalitativní expanzi.

• Prodejny dm jsou na nejlepších místech ve městech, pěších zónách a v nákupních centrech.

• Společnost dm pečlivě buduje pověst spolehlivého a vstřícného zaměstnavatele, který podporuje propojení pracovního a soukromého života.

• V dm je každý člověk ve středu zájmu, jak dokládá motto „Zde jsem člověkem".

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3