INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

DěčíněJedna z největších evropských opraven železničních vozů, společnost RYKO, v Děčíně otevřela novou opravárenskou halu. Moderní technologie výrazně zrychlí opravy a revize železničních vagonů. Celková investice přesáhla 60 milionů korun.

Investice do technologií z toho tvořily 15 milionů korun. V nové hale bude moci firma pracovat na 12 vagonech zároveň, zvýší tak svou kapacitu až o 2000 vagonů ročně. Firma s téměř 150letou tradicí díky nové hale vytvoří až tři desítky nových pracovních míst.

Martin Vošta, statutární ředitel RYKO: „Hala je určena především na běžné opravy a revize malého rozsahu železničních nákladních vozů. Její vybavení umožní rychlé navrácení vagonů do provozu a tím i úsporu nákladů za čas strávený v opravně. Nová investice nás posouvá opět výrazně kupředu. Budeme moci mnohem rychleji reagovat na potřeby a rostoucí zájem našich zákazníků.“

Výstavbu haly firma zahájila v září 2016 a do zkušebního provozu ji uvedla letos v červenci. Společnost RYKO stála více než 60 milionů korun. „Velmi nákladná byla vlastní opláštěná ocelová konstrukce a pak samozřejmě technologické vybavení. Co se týče samotné výstavby, nejsložitější bylo založení stavby na jílovém podloží,“ doplnil Martin Vošta. Nová budova je díky LED osvětlení, automatickým světlíkům, vzduchovým clonám ve vratech a systému vytápění energeticky úsporná.

Technickou zajímavostí nové haly je jeden z nejdelších svařených železničních montážních kanálů. Je dlouhý 40 metrů a vybavený nejmodernější technikou. Hala také disponuje zařízením na rychlonapouštění cisteren při tlakové zkoušce vodou. Dosahuje výkonu 10m3 za minutu, což je v rámci železničního opravárenství unikátní.

„Výkonné a spolehlivé technologie, kterými je nová hala vybavena, nám umožní rychle uspokojit i nejnáročnější zákazníky. Díky nim budeme moci rozšířit stávající služby například o lepší diagnostiku, ale třeba i o lepší komunikaci mezi dílnou, obchodním oddělením a zákazníkem,“ říká Martin Vošta.

V hale bude možné najednou pracovat na 12 vozech. Ročně se tu může opravit nebo zrevidovat až 2000 vagonů. V novém provozu vznikne dvacet až třicet nových pracovních míst. Půjde především o zámečníky, svářeče, tlakaře, písmomalíře a kontrolory.

Rodinná firma RYKO s více než 260 zaměstnanci dosahuje ročního obratu přes 700 milionů korun. Sídlí v Děčíně a pobočky má v Mladé Boleslavi a Kralupech nad Vltavou. Opravy železničních vagonů zajišťuje pro největší evropské i světové majitele.

(tz)

Slovo ke dni

  • Před volbami

    Komunální volby klepou na dveře v době, kdy lidé nevědí, co je čeká v zimě. V takové nejistotě, respektive v očekávání špatných a ještě horších časů, se špatně kandiduje. Ve volebních programech sice strany a sdružení mohou slibovat, co udělají, co zlepší v chodu měst a obcí, ale voliči tuší, že hlavní slovo bude mít aktuální energetická a ekonomická situace. Co je například platné, že se vybuduje nové veřejné osvětlení, když ho z úsporných důvodů nebudeme moci používat? Jak naplánovat investice, když stavební materiály zdražují z měsíce na měsíc o desítky procent a městská pokladna bude mít jen omezené finanční prostředky? Ti chytřejší raději toho moc neslibují, ale upozorňují na pozitiva, kterých jejich místo pro život v uplynulém volebním období dosáhlo. V každém případě zvolit si v této těžké době schopné a odpovědné manažery na...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Mediační dohoda a ukončení IP mediace 12. září 2022

V předchozím příspěvku jsme se seznámili s tím, jak se formulují zásady mediační dohody. Tyto zásady odrážely výsledky předchozích fází mediace a přinesly stranám konkrétní řešení pro každý předmět jednání. Strany za pomoci IP mediátora formulovaly, jak se vybrané řešení konkrétně uskuteční, kdo a co konkrétně udělá, do kdy, co to bude stát apod. Současně strany formulovaly i pojistky pro případ, že by některá ze stran dohodu nedodržela, případně nastala nějaká neočekávaná situace, nestihne se termín splnění závazku apod. Podle potřeby si strany dohodly i sankce za porušení dohody.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3