INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Sandra Gligić 2Nová digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stane Sandra Gligić, která doposud řídila Sun Marketing.

„Taste se stává středobodem našich aktivit. Je nositelem značky i vztahu s klienty. V Tastu budou obchodníci, projektoví manažeři a strategičtí konzultanti. Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního online marketingu přes kreativní služby či rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci. Hlavním cílem je však u každého klienta vše smysluplně propojit do promyšleného cross-channel mixu,“ shrnuje svou vizi Sandra Gligić, General manager celé skupiny, a Petr Vápeník, Managing partner pro Taste, ji doplňuje: „Cross-channel je hlavní mantrou celého Tastu. Téma plánujeme uplatňovat v celé komunikaci, společně s využitím názvu. Souhru chutí bereme jako přirovnání pro cross-channel marketing. V gastronomii hledáte kombinace ingrediencí a chutí, aby bylo výsledné jídlo dokonalé. My propojujeme obory digitálního marketingu, abychom našli nejlepší řešení klientova problému.“

Vedení Taste bude mít coby General manager na starost Sandra Gligić, jež dosud na stejné pozici působila v agentuře Sun Marketing, spolu s Petrem Vápeníkem, Managing partnerem Taste. Dalšími členy vedení jsou Jan Makovička (Managing partner pro Sun Marketing) a Jan Tichý (Managing partner pro Medio Interactive).
Původní tři agentury se stávají dceřinými společnostmi pod Tastem a budou fungovat i nadále. Nejde jen o majetkové propojení, jak je obvyklé u jiných agenturních konsolidací. „Kdybychom se jenom doplňovali, tak by vše zůstalo pouze v rovině úvah. My se navzájem potřebujeme,“ vysvětluje hlavní motivaci pro založení společné agentury Jan Makovička, Managing partner Sun Marketingu.

Zakladatelé koncipují Taste od počátku jako znalostní firmu, založenou na odbornosti zaměstnanců a aktuálnosti využívaných postupů. „V dosavadních firmách se nám dařilo udávat směr a nastolovat nová témata pro celý obor. V tom chceme pokračovat a vzdělávat nejen naše lidi, veřejnost, studenty a odborníky, ale i naše klienty, jelikož nám to pomůže výrazně posunout jejich byznys,“ plánuje Jan Tichý, Managing partner Medio Interactive.

(tz)

Slovo ke dni

  • Plecháček s kontakty

    Nedávno počastovala ČSOB novináře plechovým smaltovaným hrnkem s kresbami zachycujícími členy managementu včetně kontaktů na ně. Byl to dobrý nápad. Hrnek je tím předmětem, který vás provází stále, ať už z něj pijete nebo v něm máte tužky nastřádané během let. Hrnek je stále po ruce. I on může sloužit nejen jako nosič nápoje, ale jako nosič informace. A jak známo, nápoj a informace se stále hodí, ba co víc, svět nápojů a informací se tak nějak prolínají a doplňují. Tok jednoho svádí druhého. Jinými slovy a bez okolků: byl to dobrý nápad. Hrneček stojí na stole a nikam, na rozdíl od vizitky, nezapadne. A smalt je technologie, k níž se lidstvo opět vrací. Nesmaže ho slunce ani voda, myčka ani rez časů budoucích.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE