INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Sandra Gligić 2Nová digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stane Sandra Gligić, která doposud řídila Sun Marketing.

„Taste se stává středobodem našich aktivit. Je nositelem značky i vztahu s klienty. V Tastu budou obchodníci, projektoví manažeři a strategičtí konzultanti. Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního online marketingu přes kreativní služby či rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a data-driven automatizaci. Hlavním cílem je však u každého klienta vše smysluplně propojit do promyšleného cross-channel mixu,“ shrnuje svou vizi Sandra Gligić, General manager celé skupiny, a Petr Vápeník, Managing partner pro Taste, ji doplňuje: „Cross-channel je hlavní mantrou celého Tastu. Téma plánujeme uplatňovat v celé komunikaci, společně s využitím názvu. Souhru chutí bereme jako přirovnání pro cross-channel marketing. V gastronomii hledáte kombinace ingrediencí a chutí, aby bylo výsledné jídlo dokonalé. My propojujeme obory digitálního marketingu, abychom našli nejlepší řešení klientova problému.“

Vedení Taste bude mít coby General manager na starost Sandra Gligić, jež dosud na stejné pozici působila v agentuře Sun Marketing, spolu s Petrem Vápeníkem, Managing partnerem Taste. Dalšími členy vedení jsou Jan Makovička (Managing partner pro Sun Marketing) a Jan Tichý (Managing partner pro Medio Interactive).
Původní tři agentury se stávají dceřinými společnostmi pod Tastem a budou fungovat i nadále. Nejde jen o majetkové propojení, jak je obvyklé u jiných agenturních konsolidací. „Kdybychom se jenom doplňovali, tak by vše zůstalo pouze v rovině úvah. My se navzájem potřebujeme,“ vysvětluje hlavní motivaci pro založení společné agentury Jan Makovička, Managing partner Sun Marketingu.

Zakladatelé koncipují Taste od počátku jako znalostní firmu, založenou na odbornosti zaměstnanců a aktuálnosti využívaných postupů. „V dosavadních firmách se nám dařilo udávat směr a nastolovat nová témata pro celý obor. V tom chceme pokračovat a vzdělávat nejen naše lidi, veřejnost, studenty a odborníky, ale i naše klienty, jelikož nám to pomůže výrazně posunout jejich byznys,“ plánuje Jan Tichý, Managing partner Medio Interactive.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ruská mise

    Čeští podnikatelé vedeni prezidentem republiky vyrazili na východ (znovu) objevovat velký ruský trh. Cesta míří logickým směrem, protože všemi ostatními směry je vzájemný obchod mnohem složitější. Není pochyb, že Slované si rovněž lépe rozumí, jsou si povahově bližší a mají i na co navazovat. Značka Made in Czechoslovakia má v Rusku a všech postsovětských státech stále svůj zvuk, neboť spousta výrobků s takovým označením tam dosud stále funguje. Jistě, už nejsme spojeni smlouvami jako za dob Rady vzájemné hospodářské pomoci, mnoho se změnilo, ale stejně tak mnoho pout přetrvává. A máme co nabídnout. S jakými výsledky tato mise skončí, to zatím nevíme. Ale jsem přesvědčen, že má všechny předpoklady dobře uspět. Držím palce, je to v zájmu obou zemí!Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE