INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

schFotografie proniká do našich životů stále intenzivněji. Provází nás nejen jako dokument podstatné události, ale stal se z ní například i silný designový prvek interiéru bytů či kanceláří. Je nedílnou součástí užitého umění všedních dnů. Účastní se na sociálních sítích tvorby naší image a ve spolupráci s našimi emocemi propojuje všechny své vlastnosti nejen jako významný most mezilidské komunikace.

Stanovit přesnou definici její úlohy se den co den snaží také rozšiřujícími se službami společnost CeWe Color, a.s. Předseda představenstva Ing. Pavel Schreiber v listopadovém čísle Madam Business nastínil, co všechno již tato firma dokáže zákazníkům v souvislosti s využitím fotografie nabídnout. K jeho dalším myšlenkám se vracíme druhým rozhovorem:

Z vašeho programu mne zaujaly ještě dvě položky – mohu si u vás nechat zhotovit samolepky třeba se svou fotkou, kresbičkou, vzkazem apod.? Využívají to firmy, nebo spíše jednotlivci? Dobrá vizitka by to byla i pro živnostníky, kteří prodávají své služby či originální výrobky. Vyrábíte také jmenovky na stůl, což je stále vyhledávaná pomůcky pro různé konference, firemní prezentace, svatby, setkání...

Určitě, taková samolepka napomůže identitě dárku, oživíte tím jakýkoli předmět, u něhož potřebujete, aby byl vnímán tak, že je od vás. Že patří vaší firmě nebo jím potřebujete vzbudit pozornost, opatřit ji vtipným detailem... Proč ne? A jmenovky na stůl – máme technologii, která tomuto požadavku báječně vyjde vstříc a vy se nemusíte trápit tím, jak jmenovku vyrobit sami tak, aby vypadala profi. Stejně tak je možné připravit jmenovky pro svatebčany k zasedacímu pořádku, pozvánky k obědu, poděkování za účast na konferenci apod. Stačí nám poslat tabulku v excelu se jmény a ostatní už zařídíme my.

Sršíte nápady, jedním z nich je fotka na dřevě...

Přírodní materiály jsou v oblibě, tak proč nemít fotku na dřevě? Je třeba počítat s tím, že kresba dřeva se promítne do fotografie. Služba existuje druhým rokem a zájem o ni roste. Takové obrazy se dobře vyjímají tam, kde si lidé dávají záležet na jedinečnosti výzdoby, originálních nápadech, a foto na dřevě je silnou image záležitostí.
Rád bych zmínil i to, že právě svébytným nápadům a kreativitě předních fotografů se snažíme věnovat nemalou péči. Stará se o ně naše specializované oddělení. Znamená to, že z jejich fotografií vyrábíme obrazy, třeba na plátně, v nejrozmanitějších rámech, malých i v životní velikosti. Vzniká tak mnoho nádherných uměleckých děl, která zdobí četné interiéry.

Odborná i široká veřejnost si vás hodně spojuje s výsostným produktem, a to jsou CEWE FOTOKNIHY. Jak je ve své praxi mohou využít právě firmy?

Ta škála možností je nekonečná. Naše CEWE FOTOKNIHA může posloužit jako neotřelý způsob, jímž prezentovat výroční zprávu, jak elegantně zachytit do archivu průběh roku, významné události, může se hodit i jako vkusný dárek pro šéfa od zaměstnanců, kdy se využijí třeba fotografie z otvírání provozu, vánočního večírku nebo veletrhu. Může obsahovat fotografie nejlepších kousků ovoce z farmy doprovázené pěknými texty stejně tak jako malému kadeřnictví k ukázce zajímavých účesů, které kdy vytvořilo. Může dokumentovat rekonstrukci provozu na výrobu čehokoli stejně tak jako módní přehlídku uspořádanou pracovním týmem jen pro pobavení ostatních, může uložit tzv. veselé historky z natáčení opepřené vtipy, které ve firmě v ten rok kolovaly. Záměrně to zlehčuji, protože takovým výrobkem lze vyjádřit mnohé. CEWE FOTOKNIHA ztělesňuje cenný dárek či pozornost k jakékoli příležitosti. Vyrobit si ji může vlastně kdokoli podle naší navigace. Prostor pro ztvárnění grafických nápadů je obrovský. CEWE FOTOKNIHY mohou být malé, mohou mít jen pár stránek, stejně tak jako mohou být rozsáhlé a výpravné. Zájemcům vždy rádi zpočátku pomůžeme, poradíme, seznámíme je s programem, který je pro výrobu tohoto produktu speciálně vyvinutý.

Marketing má za úkol si kromě jiného vymýšlet. Vaše firma to umí – co všechno je spojeno se zaváděním novinek na trh? Stojí to víc peněz nebo úsilí?

Peníze se nám generovat daří, ale moc dobře víme, že to není to jediné, nač je třeba v podnikání myslet. Stejně důležité je umět trhu přijít na chuť. Předvídat, co lidem usnadní cestu k nám. Hodně se osvědčily například naše kiosky, které urychlují výrobu fotky pořízenou mobilem. Tyto fotografie už také rámujeme nebo si z nich rovnou můžete zadat i výrobu kalendáře. A vše vyřídíte během pár minut právě z našich kiosků v prodejnách. Cílíme tím na mladou generaci, jejíž život rovná se mobil. Ona, troufám si tvrdit, i naším prostřednictvím získává vztah k fotografii a učí se s ní pracovat. Zjišťuje, co všechno lze s fotkou udělat a jak dobře může fotka sloužit. Vyvinuli jsme ještě jeden produkt, CEWE FOTOKNIHA Pure. Pomocí aplikace nám pošlete z mobilu 22 fotek, z nichž my sestavíme soubor – knížečku atraktivního formátu, kterou doručíme na uvedenou adresu. Vznikají tak radůstky třeba z náhodného setkání, z večírku spolužáků, prvního rande. Tato kniha je navíc chráněna ekologickým obalem.

za rozhovor poděkovala Eva Brixi

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3