INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Rossmann v OC LukaSíť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro.

Tržby společnosti ROSSMANN za uplynulý rok opět potvrdily, že drogistický řetězec je předním hráčem nejen na evropském, ale i na tuzemském maloobchodním trhu, kde provozuje 132 poboček s celkem 750 zaměstnanci. „Velký podíl na rekordním úspěchu tržeb přikládáme expanzi prodejní sítě, remodelingu prodejen a marketingové podpoře značky, která dlouhodobě posiluje její stabilitu,“ komentuje Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „v České republice jsme v loňském roce otevřeli tři nové prodejny a zrekonstruovali osm stávajících.“

V mateřském Německu se obrat společnosti zvýšil o 4,5 procent na 6,4 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6,12 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku a Albánii, vzrostl obrat celkem o 12,9 procent na 2,6 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,3 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 29 procenty. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 3 370 prodejen, z toho 1 670 v zahraničí a zaměstnává celkem 54 500 pracovníků v šesti evropských zemích.

Společnost plánuje otevřít 230 nových prodejen, v ČR ROSSMANN mění svou obchodní strategii

V roce 2018 budou celkové investice koncernu ROSSMANN dosahovat 210 milionů euro a otevře se 230 nových prodejen. „Pro český trh bude klíčová modernizace více než 30 prodejen dle nového prodejního konceptu a bude nadále rozšiřována sortimentní nabídka pro zákazníky. ROSSMANN bude měnit i svou obchodní strategii spočívající ve vybudování povědomí jako drogisty s nejširším sortimentem na trhu a nejzajímavějšími cenovými nabídkami. S tím souvisí i změna komunikace značky ROSSMANN na českém trhu včetně nového sloganu ROSSMANN. A život je krásnější,“ plánuje Vladimír Mikel.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 370 prodejen a zaměstnává téměř 54 500 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3