INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Rossmann v OC LukaSíť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro.

Tržby společnosti ROSSMANN za uplynulý rok opět potvrdily, že drogistický řetězec je předním hráčem nejen na evropském, ale i na tuzemském maloobchodním trhu, kde provozuje 132 poboček s celkem 750 zaměstnanci. „Velký podíl na rekordním úspěchu tržeb přikládáme expanzi prodejní sítě, remodelingu prodejen a marketingové podpoře značky, která dlouhodobě posiluje její stabilitu,“ komentuje Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodává: „v České republice jsme v loňském roce otevřeli tři nové prodejny a zrekonstruovali osm stávajících.“

V mateřském Německu se obrat společnosti zvýšil o 4,5 procent na 6,4 miliardy euro (v předchozím roce činil obrat 6,12 miliardy). V ostatních pobočkách, které má společnost otevřené v České republice, Polsku, Maďarsku, Turecku a Albánii, vzrostl obrat celkem o 12,9 procent na 2,6 miliardy euro, přičemž v předchozím roce činil 2,3 miliardy euro. Celkově přispěly zahraniční pobočky k obratu řetězce 29 procenty. Koncern ROSSMANN v současné době provozuje 3 370 prodejen, z toho 1 670 v zahraničí a zaměstnává celkem 54 500 pracovníků v šesti evropských zemích.

Společnost plánuje otevřít 230 nových prodejen, v ČR ROSSMANN mění svou obchodní strategii

V roce 2018 budou celkové investice koncernu ROSSMANN dosahovat 210 milionů euro a otevře se 230 nových prodejen. „Pro český trh bude klíčová modernizace více než 30 prodejen dle nového prodejního konceptu a bude nadále rozšiřována sortimentní nabídka pro zákazníky. ROSSMANN bude měnit i svou obchodní strategii spočívající ve vybudování povědomí jako drogisty s nejširším sortimentem na trhu a nejzajímavějšími cenovými nabídkami. S tím souvisí i změna komunikace značky ROSSMANN na českém trhu včetně nového sloganu ROSSMANN. A život je krásnější,“ plánuje Vladimír Mikel.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 370 prodejen a zaměstnává téměř 54 500 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Rok slivovice

    Tak už je to tady! Palírny v České republice běží na plné obrátky – jak ty oficiální a legální, tak jistě i ty ostatní. A to ještě sezona ovoce ani pořádně nezačala. To je velmi dobrá zpráva pro všechny, kdo milují domácí pálenky a kteří v tom mají svůj business. Vždyť loňský rok se naprosto nezdařil, ke zpracování chyběly všechny druhy ovoce. Letošek si všechno chce vynahradit a plodů třešní, rybízu, meruněk a dalších nabízí tolik, že zbude opravdu pro každého. Prázdné sudy se opět začínají plnit a výsledný produkt bude díky dostatku slunce velmi lahodný. Pamětníci si nevzpomínají, že by v posledních dvaceti letech prožili něco podobného. Jistě se jednou bude říkat: Jó rok 2018, to byl rok slivovice!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE