INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

coffeeSpolečnost 1. VOX, která patří mezi největší tuzemské hráče v oblasti školení a vzdělávacích kurzů, v loňském roce přivítala ve svých 945 otevřených kurzech rekordních 10.901 zájemců z řad zástupců podniků, veřejné správy, ale i široké odborné veřejnosti.

O rok dříve si své znalosti v 825 kurzech pod záštitou této společnosti doplnilo či rozšířilo 9316 osob. Letošní rok je pro 1. VOX zároveň i rokem jubilejním, protože si v něm společnost připomíná čtvrtstoletí svého působení na trhu.

„Jsem potěšena, že naše společnost i po tolika letech působení na trhu stále dynamicky roste. Každým rokem rozšiřujeme počet otevřených kurzů, stále se rozrůstá i tým našich spolupracujících lektorů a přibývá – což nás těší nejvíce – počet proškolených klientů. Tato důvěra je pro nás vzpruhou, ale i závazkem pro příští léta abychom neusnuli na vavřínech a posouvali se stále kupředu,“ říká majitelka 1. VOX Zdenka Vostrovská.

Nabídku otevřených kurzů 1. VOX dělí na tzv. „soft skills kurzy“ a „hard skills kurzy“. Mezi nejžádanější „soft skills kurzy“ loni patřily výukové lekce „Timemanagement“, „Obchodní a vyjednávací dovednosti“ či „Employer Branding“. V sekci „hard skills kurzů“ se pak jednalo o školící lekce spojené s daňovými podvody či implementací GDPR, s mimořádně velkým zájmem se rovněž setkala konference „Daňový řád“. Vedle nabídky vypsaných kurzů si mohou firmy či veřejné instituce objednat uzavřené zakázkové kurzy. Například jen v loňském roce 1. VOX zorganizovala 244 takových kurzů pro 4880 osob.

Řadu novinek chystá 1. VOX i pro letošní rok. Mezi nejvýznamnější a nyní již hojně poptávané patří kurzy týkající se problematiky prodeje zboží přes Amazon, zavedení GDPR v jednotlivých oblastech (nově například specializace pro e-shopy), digitální marketing, kurz „Finanční profesionál“ a v plánu jsou dokonce i speciální kurzy ke kryptoměnám či psychologie pro manažery. Kromě zástupců firem, ale i široké odborné veřejnosti se všech kurzů mohou zúčastnit i studenti, kteří po předložení karty ISIC dostanou 50procentní slevu z ceny zvoleného kurzu.

Další informace o společnosti a nabídce kurzů najdete na webové stránce http://www.vox.cz

(tz)

Ilustrační foto Pixabay.com

 

Slovo ke dni

  • Nejfalšovanější rostlina

    Kopíruje, pozměňuje a degraduje se za účelem zisku téměř všechno. Před očima se mění i tradiční potraviny. K nejvíce falšovaným v našich končinách patří český česnek. Lidé ho chtějí, rádi si za kvalitu připlatí, proto ho nabízí kdekdo. A tak se stalo, že se u nás prodá trojnásobek domácího česneku, než kolik se ho vypěstuje. Hojně se totiž zaměňuje za dovoz z Maďarska, Rumunska, nebo Španělska. Zákazník se nechá snadno napálit mazaným obchodníkem, respektive překupníkem. Pomoci může evropské značení. Potravinářská komora ČR usiluje o to, aby se čeští producenti česneku spojili a v Bruselu žádali o chráněné označení původu na své výpěstky. Pokud se to podaří – a Nošovické zelí nebo Všestarská cibule ukazují, že to jde – ,pak bude falšování této zeleniny mnohem obtížnější.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200

INZERCE