INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

floweV úterý 13. 2. spustila dm drogerie markt online prodej v České republice. Na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nyní pohodlně nakupovat a zároveň se informovat o svých oblíbených výrobcích či novinkách bez ohledu na čas, otevírací dobu či vzdálenost nejbližší prodejny. 

Každé otevření nové dm prodejny v České republice vždy doprovází náležité oslavy. A toto otevření obzvláště: V úterý 13. února otevřela dveře do světa online virtuální prodejna dm. V novém online shopu společnosti dm na adrese www.dm.cz mohou zákazníci nakupovat, surfovat a informovat se o novinkách ze světa zdraví a krásy zcela nezávisle na otevírací době či lokalitě.

Předsedající jednatel dm Česká republika Gerhard Fischer se velmi těší z tohoto milníku společnosti dm: „Online shop vnímáme jako doplnění dosavadního způsobu prodeje. Naši zákazníci si přáli, aby si mohli své oblíbené produkty koupit kdykoliv. I když se bude nadále většina nákupů uskutečňovat v našich kamenných prodejnách, chceme, aby naše nabídka a servis byly přístupné také online.“ dm Česká republika je tak po Rakousku, Německu a Maďarsku již čtvrtou zemí koncernu, která vykročila do světa online prodeje.

Neustálý rozvoj

Nový web www.dm.cz představuje kombinaci online magazínu a klasického online shopu. Redakční příspěvky nabídnou rozmanité informace ze světa dm. Nový e-shop nabídne online relevantní sortiment více než 11.000 výrobků, které znají zákazníci z dm prodejen, nabídne ale také produkty k dostání pouze online. Gerhard Fischer dodává: „S ohledem na přání našich zákazníků a k poptávce po možnosti online nakupování jsme nechtěli spuštění online shopu dále odkládat, ale vyjít vstříc zákazníkům, pro které jsme nebyli doposud jednoduše dostupní nebo kteří upřednostňují nakupování z pohodlí domova. Výhody věrnostního programu active beauty světa výhod nebudou zpočátku při online nákupu dostupné. I po spuštění online shopu však budeme nadále pracovat na rozšíření jeho funkcí a ještě lepším servisu.“

Za jednotné poštovné ve výši 49 Kč si mohou zákazníci nechat zaslat svůj nákup na jakoukoliv adresu v České republice a v budoucnu také na prodejnu dm. Jako partnera pro distribuci zvolila dm společnost Geis. Zboží objednané online lze v případě potřeby přímo na prodejně také vyměnit.
I ve virtuální pobočce dm platí závazek dm dlouhodobých cen – stejně výhodných, na jaké jsou zákazníci zvyklí z prodejen. Tento závazek říká, že každé snížení cen v dm platí minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tak nemusí hlídat slevové akce. Zboží mohou nakoupit v pohodlí domova a vždy ve chvíli, kdy ho skutečně potřebují.

(tz)

Ilustrační foto  Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3