INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

colorHned dvě ocenění POPAI Awards 2017 si odnáší prodejna COOP Terno v Hradci Králové družstva Jednota České Budějovice. První je v kategorii Vybavení interiérů obchodů a druhá za Integrované in-store kampaně.

Obě jsou za přestavbu nápojového centra a souvisí s trendem modernizace a rozvoje prodejen. Nyní návrh čeká celosvětové kolo v Chicagu USA.

COOP se dlouhodobě snaží zpříjemnit zákazníkům nákupní prostředí. Modernizace a inovace prodejen jsou tak jedním z hlavních kroků. U Terna v Hradci Králové byla realizace možná díky klíčové spolupráci s Plzeňským Prazdrojem a Karlovarskými minerálními vodami. Cílem projektu je zpříjemnit nakupujícím prostředí v nápojové sekci, pozvat zákazníky ke vstupu do ní a usnadnit orientaci při samotném výběru z regálů. Součástí řešení v pivní části bylo navržení prodejních regálů včetně navigace (zastínění vrchních boxů a osvětlení boxů, kde jsou vystaveny výrobky) a komplexní úprava osvětlení. Unikátem jsou pak lednice na pivní sudy, aby si zákazníci mohli z prodejny odnést již připravené a nachlazené sudy ať pro gastro, nebo rodinné oslavy a soukromé akce.

"Tyto úpravy navazují na cíl spotřebních družstev COOP o zpříjemnění nákupního prostředí zákazníkům i zavádění novinek na prodejny. Ať technických, nebo produktových," říká Pavel Březina, předseda Svazu českých a moravských spotřebních družstev. Dalším příkladem jsou i automatické pokladny na vybraných prodejnách COOP Terno a Trefa provozovaných spotřebním družstvem Jednota České Budějovice.

Významný je i rozvoj nových programů regionálních potravin od malých producentů, které nenajdete na pultech zahraničních řetězců. Ve většině regionů České republiky tak jednotlivá družstva COOP vybírají kvalitní místní výrobky, dle lokální nabídky, které jsou pak na prodejnách k dostání. Další novinkou je dovoz specialit z Itálie. I když se spotřební družstva COOP v České republice specializují na prodej tradičních výrobků od českých výrobců, některé věci se v České republice nevyrábějí, nebo nerostou. "Proto, když například nabídneme pomerančovou marmeládu, jdeme přímo ke zdroji - do Itálie. Spotřební družstva v Itálii, vystupující také pod značkou COOP jsou největším maloobchodním prodejcem v zemi. COOP je v Itálii však více než jen obchodník s tradicí od roku 1854. Jeho filozofií je nabízet špičkové místní produkty za spravedlivé ceny. Výrobky jsou zaměřené na maximální dokonalost, jež je pro každého Itala, tou nejdůležitější. Důkazem správnosti je i skutečnost, že více jak 8 milionů Italů je členy spotřebních družstev v Itálii," říká Lukáš Němčík za družstva COOP. U výrobků je kromě kvality kladen i velký důraz na ekologický způsob výroby, odpovědný přístup ke krajině i všem zaměstnancům. Výrobky jsou bez palmového oleje, bez geneticky modifikovaných potravin a většinou i držiteli regionálních certifikátů. Přes 40 druhů výrobků je navíc rozšířeno o Vánoční nabídku několika nových specialit.

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP) sdružuje 47 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2700 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 350.000 m2 a zaměstnávají na 13.500 lidí. V roce 2016 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě přes 27 mld. Kč. Počet členů družstev je cca 130 000.

Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO a COOP DISKONT. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 9 středních odborných škol, manažerský institut, nebo půjčovnu automobilů pod značkou Europcar a mobilního virtuálního operátora COOP Mobil.

(tz)

Ilustrační foto Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Favorit jako symbol

    Před třiceti lety vyjel z bran mladoboleslavské automobilky Škoda první favorit. Nový rodinný osobní automobil se stal na domácím trhu ihned obrovským hitem, každý ho chtěl a jen málokdo na něj tehdy měl. Protože se stal v socialistické ekonomice nedostatkovým zbožím, čekalo se na něj dlouho, nebo si zájemce musel připlatit na černém trhu. Favoritem si Československo chtělo vylepšit stále horší pozici exportéra. V podstatě však jen doháněl zpoždění, které čs. automobilový průmysl v 70. a 80. letech XX. století nabral. Ukázalo se, že to nešlo hladce a bez zahraniční pomoci. Design karoserie navrhli Italové, pohon přední nápravy Francouzi, karburátor pocházel z Německé spolkové republiky. Dodnes se stále diskutuje o tom, zda byl na místě výprodej našeho průmyslu po roce 1989 do cizích rukou. Favorit ukazuje, že nebylo zbytí. Teprve pod...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200

INZERCE