INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

tisk kopieNudným tištěným marketingovým materiálům už nadobro odzvonilo. To je jedno z hlavních poselství nového projektu Creative Hub, který odstartoval v dubnu 2018.

Jeho cílem je vzdělávat a informovat reklamní agentury, grafická studia a marketingová oddělení o nových možnostech v oblasti tištěné marketingové a vizuální komunikace. V následujícím roce je pro ně připravená série bezplatných přednášek a workshopů se zajímavými hosty. Pod projektem je podepsaná česká poradenská společnost GRAFIE CZ, odborným garantem projektu je Konica Minolta.

„Zdá se nám, že v České republice jsme momentálně trochu pozadu s některými trendy v oboru polygrafie. Za našimi hranicemi se už totiž běžně používají technologie, které nabízejí úplně nové možnosti v povrchové úpravě tiskovin s atraktivním grafickým designem na různých pozvánkách, vizitkách, dárkových krabičkách nebo přebalech katalogů a knih. Přitom v Česku je už máme taky, jenom se o nich zatím tolik neví, což je škoda, protože naši kreativci mají světovou úroveň,“ vysvětluje ředitel GRAFIE CZ Martin Novotný důvod, který stál za vznikem projektu Creative Hub.

Pro zájemce, kteří se chtějí do Creative Hubu zapojit, je určen úvodní seminář, na kterém se dozví všechny podstatné informace o projektu a zjistí, jak může zušlechtění tiskovin zcela změnit marketingový účinek. Konkrétní termíny jsou postupně zveřejňovány na FB profilu @CREATIVEHUBCZ. Prvních sedm seminářů už proběhlo v Praze, Plzni a Brně. V květnu čekají semináře Ostravu, Olomouc a Prahu.

„Pokud se účastník zaregistruje do Creative Hubu, čeká ho série workshopů a práce na vlastním, nebo zadaném projektu pod dohledem odborných mentorů. Vyzkouší si tak celý proces realizace kreativního marketingového projektu od nápadu, přes úpravy, konzultace, tiskovou přípravu až po samotný finální tisk, zušlechtění a následnou prezentaci hotového díla,“ vysvětluje obchodní ředitel divize produkčního tisku Konica Minolta Business Solutions Czech Marcel Loreth. Mezi odbornými mentory bude například Vladimír Strejček označovaný jako guru české ilustrace, který například naskicoval maskota Sazce.

Pro zájemce je připravena taky soutěž, ve které odborná porota ocení nejlepší výtvory ve třech kategoriích. Vítězové získají zajímavou finanční odměnu a čekají na ně také možnosti další spolupráce. Projekt bude zakončen slavnostním večerem, kterého se zúčastní řada zajímavých osobností a firem nejen z oboru polygrafie.

O společnosti GRAFIE CZ, s.r.o.

Společnost GRAFIE CZ je konzultační a poradenská společnost v oboru polygrafie, která vznikla v roce 1994. Od roku 1999 spolupracuje s významnými poskytovateli tiskových služeb a dodavateli zařízení pro polygrafii. Kromě konzultací a poradenství obsahující analýzy trhu, výrobních provozů a podnikatelských studií dále popularizuje polygrafii odborné i laické veřejnosti a nabízí řadu vzdělávacích projektů v oblasti předtiskové přípravy a analogového a digitálního tisku.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost, která poskytuje inovativní řešení pro podniky a společnosti. Silné stránky společnosti jsou v kombinaci jejích klíčových technologií v oblasti pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání, nano-zpracování a oblasti materiálů. Konica Minolta vytváří nové hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit pracovní výzvy a procesy. V éře internetu věcí využívá společnost svých hlubokých odborných znalostí v oblasti digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost, poskytující sofistikovaná řešení. Konica Minolta je zároveň aktivní při vytváření inovací ve spolupráci a spojenectví s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery.
Společnost Konica Minolta má sídlo v Tokiu a její koncernové společnosti s více než 43 000 zaměstnanci působí v 50 zemích světa. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích po celém světě.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech
Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2016 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 68,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (38,1 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (32,9 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3