INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Imag 18 1297 4 1Značka PROFI ODĚVY byla založena v roce 2006 a jejím posláním vždy bylo poskytovat našemu a posléze i slovenskému trhu ty nejlepší pracovní oděvy, jaké si řemeslníci i hobby kutilové mohli přát. Přesně podle jejich potřeb, představ, s využitím nejlepších materiálů a nejnovějších technologií.

Tato ryze česká značka totiž získala výhradní zastoupení pro distribuci a prodej švédských značkových výrobků Snickers Workwear; ta patří ke světovým špičkám v produkci v rámci tohoto odvětví. Nezůstalo však jen u toho. Po dvou letech, v roce 2008, PROFI ODĚVY otevřely první prodejnu. A od té doby se rozrůstají dál. V letošním roce tedy slaví významné výročí: desetiletí své prodejní sítě. A myslí také na své zákazníky, pro něž je nachystána řada dárků a odměn. 

Od jediné pobočky k celorepublikové prodejní síti a stylovému e-shopu

První kamenná prodejna PROFI ODĚVY se nacházela v Ostravě a brzy se prodejní síť rozšířila rovněž do Prahy (rok 2014), do Brna (rok 2015) a Českých Budějovic (rok 2017). Stranou nezůstalo ani Slovensko, kde se centrem PROFI ODĚVŮ stala Bratislava (rok 2010).
K zákaznickému komfortu se připojil také e-shop, který dokáže zájemce obsloužit bez rozdílu na celém území Česka i Slovenska. V letošním roce prošel řadou inovací a redesignem. Je vizuálně atraktivní, takže nákup se stává ještě větším potěšením. Jeho přehledné uspořádání a široké možnosti nastavení filtrů znamenají, že čas strávený hledáním toho správného produktu se výrazně zkracuje. Je responzivní, a tak lze nákupy realizovat pohodlně i z mobilních zařízení. Je-li potřeba se zorientovat v mírách a tabulkách velikostí oděvů i obuvi, v materiálech nebo způsobech jejich testování, stačí jediný proklik z home page.

prodejna ceske budejovice MG 1384Prodejna v Českých BudějovicíchBěhem deseti let sedm dalších značek

PROFI ODĚVY však nerostly jen co do velikosti své prodejní sítě. V roce 2011 se staly výhradním distributorem švédského ručního nářadí Hultafors pro český i slovenský trh.
Další zlom přišel v roce 2015, kdy se produktové portfolio rozšířilo o oděvy Dunderdon. Vyznačují se ležérně elegantním vzhledem, který uspokojí nejen řemeslníky a stavebníky, ale i projektanty nebo manažery. V tom samém roce přišly dvě značky bezpečného a pohodlného obutí, především pro profesionály, ale i hobby aktivity – Toe Guard a Solid Gear. Využijí je například rovněž pracovníci logistických center nebo lidé trávící aktivně svůj volný čas. Obě značky využívají těch nejnovějších technologií, které jsou na trhu dostupné.
I letošek byl pro PROFI ODĚVY zásadní. Sortiment byl obohacen o dvě značky pomáhající arboristům a všem, kteří se věnují lesnímu hospodářství nebo údržbě zeleně. Pfanner a Protos Integral pocházejí z Rakouska a jejich inovativní přístup a osvědčenou kvalitu si zákazníci oblíbili například již v USA nebo na trzích v Německu, Belgii či Švýcarsku.

Odměny pro zákazníky: 10+10+10

Přízeň, kterou zákazníci věnují značce PROFI ODĚVY, bude v letošním říjnu odměněna v souvislosti s desátým výročím otevření první kamenné prodejny v ČR. Pojmenování 10+10+10 znamená, že v desátém měsíci roku se bude na co těšit každých deset dní. Během jednotlivých dekád budou odhaleny speciální dárky, které ke svému nákupu klienti obdrží. Aby své příznivce značka neochudila o překvapení, informace o dárcích v každé dekádě nejprve zveřejní na svých facebookových stránkách.
https://www.facebook.com/ProfiodevyImag 18 1969 4 
https://www.profi-odevy.cz/ 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE