INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

AKBSN ocenění1Advokátní kancelář Brož & Sokol & Novák (AKBSN) byla na pondělním galavečeru jedenáctého ročníku prestižního firemního žebříčku Právnická firma roku 2018 vyhlášena advokátní kanceláří roku v oblasti trestního práva.

„Ocenění si velmi vážíme, a to zejména proto, že jsme pozici advokátní kanceláře roku v oblasti trestního práva úspěšně obhájili již po deváté v řadě. Trestní právo je náročný obor a každým rokem přibývá velmi kvalitní konkurence, i proto bych chtěl velmi poděkovat všem kolegům v AKBSN, díky kterým se nám daří tuto pozici držet po takto dlouhou dobu,“ komentuje ocenění jeden ze společníků JUDr. Tomáš Sokol.

„Ke kauzám v rámci trestního práva přistupujeme svým vlastním způsobem, což je myslím jeden z důvodů, proč jsme právě v této náročné oblasti práva tak dlouho na samotné špičce. Na kauzách totiž pracují týmy, ve kterých jsou zastoupeni jak zkušení kolegové s dlouholetou praxí, tak i mladší kolegové a koncipienti. Ti získávají cenné zkušenosti přímo z reálné soudní praxe, což je jedinečnou průpravou do budoucna, kdy oni sami budou hlavními advokáty v exponovaných kauzách,“ popisuje chod kanceláře společník AKBSN, JUDr. Jiří Novák ml.

Firemní žebříček Právnická firma roku je každoročně vyhlašován společností EPRAVO.CZ pod záštitou České advokátní komory a za účasti předních advokátních kanceláří a osobností české justice.

Advokátní kancelář Brož & Sokol & Novák byla založena v roce 1992. V současnosti působí v kanceláři více než 30 advokátů a advokátních koncipientů. Svoje služby poskytuje v širokém spektru práva jak právnickým, tak fyzickým osobám. Základními oblastmi působení však jsou řešení jak civilních, tak
i trestních sporů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE