INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

dovNová skupina TRAVEL FAMILY vznikla sdružením tří úspěšných českých cestovních kanceláří s více než 27letou tradicí. Její součástí jsou cestovní kanceláře Vítkovice Tours, VIAMARE a VTT. Jedná se o první unikátní konsolidaci cestovních kanceláří na českém trhu.

Podle obratu blížícího se k hranici 750 milionů korun se skupina TRAVEL FAMILY stává sedmým největším hráčem na trhu se 70 tisíci klienty ročně. Působí na českém, slovenském a polském trhu.

Skupina TRAVEL FAMILY – rodina specialistů na dovolenou, nabízí nejširší nabídku zájezdů do Chorvatska, Řecka a na Kypr v rámci českého cestovního trhu. „Klienti jednotlivých tří silných tour operátorů se stávají součástí velké rodiny a nově získají řadu výhod navíc – nejširší nabídku na jednom místě, věrnostní slevu na jakýkoli zájezd, speciální výhodné akce a slevy v rámci rodiny,“ uvádí Blanka Hrubá, výkonná ředitelka TRAVEL FAMILY. Oblíbené české značky všech tří cestovních kanceláří zůstávají zachovány a budou se dále samostatně profilovat jako specialisté na dané bezpečné a oblíbené destinace pro dovolenou.

tři cestovní kanceláře jsou na českém trhu zavedenými značkami přes 27let, CK Vítkovice Tours je českou jedničkou na Chorvatsko s více jak 350 pobytovými místy, Viamare a VTT pak mají s 30 ostrovy nejširší nabídku na Řecko, řecké ostrovy a Kypr v ČR.

Skupina cílí na tržby v hodnotě jedné miliardy korun a chce posílit své postavení na českém trhu cestovního ruchu. „Naším cílem je nadále růst, proto se díváme po nových příležitostech na trhu. Zajímají nás akvizičně další specializované cestovní kanceláře, které by vhodně doplnily nabídku naší rodiny," dodává za TNI Group, vlastníka skupiny TRAVEL FAMILY, člen představenstva Ivan Lackovič.

Více o TRAVEL FAMILY na www.travelfamily.cz 

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3