INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Pavel FrankoKonica Minolta se etabluje na českém trhu industriálního tisku (IP). Začlenění technologie takzvaných tiskových hlav přímo do výrobního procesu nového produktu aktuálně řeší desítky firem v ČR. I proto dochází k posílení obchodních aktivit Konica Minolta v tomto segmentu.

Společnost slučuje týmy industriálního a produkčního tisku nově pod vedení Pavla Franka. Ten se zaměří na další růst v oblasti IP, udržení pozice lídra trhu mezi dodavateli produkčního tisku, ale také na rozvoj obchodu v segmentu zušlechťovacích technologií.

„Ve sloučení obou divizí vidím příležitost, jak naše zkušenosti a pozici lídra v oblasti produkčního tisku využít pro efektivní rozvoj v segmentu IP. Změnu nevnímám jako revoluci, ale spíše evoluci. Mým cílem je lepší propojení obchodních týmů a rychlejší vytvoření optimálního řešení pro naše zákazníky,“ řekl Pavel Franko, obchodní ředitel divize produkčního a průmyslového tisku Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Veliký potenciál vidím také v oblasti zušlechťovacích technologií, takzvaných MGI. Ty jsme na trh uvedli v loňském roce a i zde již evidujeme první zákazníky.“

Výsledkem instalace zařízení industriálního tisku od Konica Minolta je vždy prototyp splňující individuální požadavky zákazníka. Řešení funguje na principu bezkontaktní technologie, která umožňuje potisk téměř jakéhokoli typu materiálu a vytváření různých efektů, jako je například 3D lak. Vlastní průmyslovou tiskárnu či tiskový segment od Konica Minolta lze umístit do libovolné výrobní linky.

„Technologie IP je samozřejmě vhodná pro firmy z celého spektra polygrafického oboru, ale nejen pro ně. Mezi naše zákazníky patří například i výrobci potravinových obalů, etiket, garážových vrat nebo jiných výrobků, které nejsou přímo spojovány s tiskem,“ informoval P. Franko. Začlenění potisku do výrobního procesu umožňuje firmám významně rozšířit vizuální podobu produktů nebo například personalizovat výrobky konkrétním klientům. Zároveň pomáhá výrazně zefektivnit produkci a snížit celkové výrobní náklady. „Naši zákazníci už nemusejí převážet své výrobky do externích tiskáren a zpět. V praxi tak mohou snížit náklady na logistiku, skladové zásoby nebo naopak zvýšit variabilitu nepotištěných výrobků,“ doplnil P. Franko.

MGI technologie umožňují zákazníkům tisk materiálů s takzvaně zušlechtěnými prvky. Mezi ty patří například UV lak nebo 3D efekt. Díky digitálnímu procesu tisku lze výtisky také personalizovat či opatřit pokaždé jiným originálním designem. Vhodné jsou například pro tisk pozvánek, vizitek, pohlednic, katalogů, ale i časopisů nebo obalů. „Zušlechťovací technologii ocení především reklamní agentury, marketéři nebo grafici. Dává jim možnost nabízet svým klientům vizuálně výrazně atraktivnější produkty, v malých objemech, s personalizovanou úpravou a za zlomek ceny, než které by dosáhli s využitím běžného ofsetového tisku,“ uzavřel P. Franko.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu.

Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Retro je v módě

    Lidé rádi vzpomínají na “staré dobré časy”, protože jim připomínají dětství a mládí, dobu bezstrarostnosti. A vše, co tuhle životní etapu evokuje, jim připadá milé. Platí to také o výrobcích, které jsme kupovali před listopadem 1989. Prodejci si toho jsou dobře vědomi a umožňují návrat do minulosti právě prostřednictvím retro nabídek. Ani já neodolal a když Kaufland přišel s “esíčky”, koupil jsem si celou krabici. Před půl stoletím, když jsem se učil v Lomnici nad Popelkou, jsem je s chutí baštil. V místním závodě se totiž tyhle sušenky vyráběly a zlomky za zlomkovou cenu nabízela prodejna potravin na náměstí. Hned jsem se cítil na okamžik jako šestnáctiletý. Proto ať žijí vzpomínky a retro výrobky!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Nad přehledem vybraných elektronických služeb 2. červenec 2019

V minulém čísle jsem se na tomto místě pokusila popsat dvě nejdůležitější patentové databáze, které se českým uživatelům zdarma nabízejí na internetu. Dnes bych vám ráda přiblížila některé další informační zdroje a služby, které jsou vám v oblasti ochrany průmyslového vlastnictví online k dispozici.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE