INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

Pavel FrankoKonica Minolta se etabluje na českém trhu industriálního tisku (IP). Začlenění technologie takzvaných tiskových hlav přímo do výrobního procesu nového produktu aktuálně řeší desítky firem v ČR. I proto dochází k posílení obchodních aktivit Konica Minolta v tomto segmentu.

Společnost slučuje týmy industriálního a produkčního tisku nově pod vedení Pavla Franka. Ten se zaměří na další růst v oblasti IP, udržení pozice lídra trhu mezi dodavateli produkčního tisku, ale také na rozvoj obchodu v segmentu zušlechťovacích technologií.

„Ve sloučení obou divizí vidím příležitost, jak naše zkušenosti a pozici lídra v oblasti produkčního tisku využít pro efektivní rozvoj v segmentu IP. Změnu nevnímám jako revoluci, ale spíše evoluci. Mým cílem je lepší propojení obchodních týmů a rychlejší vytvoření optimálního řešení pro naše zákazníky,“ řekl Pavel Franko, obchodní ředitel divize produkčního a průmyslového tisku Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Veliký potenciál vidím také v oblasti zušlechťovacích technologií, takzvaných MGI. Ty jsme na trh uvedli v loňském roce a i zde již evidujeme první zákazníky.“

Výsledkem instalace zařízení industriálního tisku od Konica Minolta je vždy prototyp splňující individuální požadavky zákazníka. Řešení funguje na principu bezkontaktní technologie, která umožňuje potisk téměř jakéhokoli typu materiálu a vytváření různých efektů, jako je například 3D lak. Vlastní průmyslovou tiskárnu či tiskový segment od Konica Minolta lze umístit do libovolné výrobní linky.

„Technologie IP je samozřejmě vhodná pro firmy z celého spektra polygrafického oboru, ale nejen pro ně. Mezi naše zákazníky patří například i výrobci potravinových obalů, etiket, garážových vrat nebo jiných výrobků, které nejsou přímo spojovány s tiskem,“ informoval P. Franko. Začlenění potisku do výrobního procesu umožňuje firmám významně rozšířit vizuální podobu produktů nebo například personalizovat výrobky konkrétním klientům. Zároveň pomáhá výrazně zefektivnit produkci a snížit celkové výrobní náklady. „Naši zákazníci už nemusejí převážet své výrobky do externích tiskáren a zpět. V praxi tak mohou snížit náklady na logistiku, skladové zásoby nebo naopak zvýšit variabilitu nepotištěných výrobků,“ doplnil P. Franko.

MGI technologie umožňují zákazníkům tisk materiálů s takzvaně zušlechtěnými prvky. Mezi ty patří například UV lak nebo 3D efekt. Díky digitálnímu procesu tisku lze výtisky také personalizovat či opatřit pokaždé jiným originálním designem. Vhodné jsou například pro tisk pozvánek, vizitek, pohlednic, katalogů, ale i časopisů nebo obalů. „Zušlechťovací technologii ocení především reklamní agentury, marketéři nebo grafici. Dává jim možnost nabízet svým klientům vizuálně výrazně atraktivnější produkty, v malých objemech, s personalizovanou úpravou a za zlomek ceny, než které by dosáhli s využitím běžného ofsetového tisku,“ uzavřel P. Franko.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2018 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 63,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,5 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (31,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu.

Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Biliony z klobouku

    Evropská unie i český stát hodlají podpořit ekonomiku, aby se rychle uzdravila po prodělané pandemii Covid-19. Nalijí do firem obrovské množství peněz a věří, že pacient bude po nemoci opět chlapík jako dřív. No počkejme si a uvidíme. Mě na tom nejvíc překvapilo, jak snadno se podařilo nalézt tisíce miliard korun, respektive eur. Žil jsem totiž dosud v přesvědčení, že peníze si musím zasloužit poctivou prací. I klasičtí ekonomové mě utvrzovali v tom, že žádný oběd není zadarmo. Protože na kouzla, skutečné zlaťáky vytažené z klobouku, už nevěřím, musím se ptát: Kdo tenhle hodokvas zaplatí? A mám takový nepříjemný pocit, že ti, kteří nás k prostřenému stolu pozvali, to nebudou.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Řízení kvality přináší prestiž nejen na mezinárodním poli 16. březen 2020

Úřad průmyslového vlastnictví dosáhl na poli řízení kvality vynikajících výsledků. Korunovány byly například loni oceněním Manažer kvality roku, jež loni udělila Česká společnost pro jakost Ing. Miroslavu Paclíkovi, Ph.D., řediteli odboru patentových informací a představiteli vedení pro integrovaný systém řízení ÚPV. Co všechno činnost související s kvalitou obnáší, jaký užitek Úřadu i jeho klientům dává a jakou inspiraci ostatním může poskytnout, o tom je následující rozhovor se jmenovanou osobností:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE