INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

st_gobain_ADFORS_logodef
24. květen 2011

Saint-Gobain Technical Fabrics, pod který spadá v České republice Saint-Gobain Vertex, s.r.o., odhalila při příležitosti frankfurtského veletrhu Techtextil 2011 svou novou identitu: ADFORS. Jde o novou obchodní značku posilující strategii skupiny Saint-Gobain, založenou na prosazování silných značek v odvětví stavebnictví a habitat*. Skupina Saint-Gobain tak značku ADFORS podpoří i grafickou identitou, která jasně vyjadřuje její příslušnost ke skupině.

20. květen 2011

Rodinný pivovar Bernard získal v soutěži o nejlepší firemní periodika Zlatý středník 2010 ocenění za nejlepší B2C magazín Vlastní cestou a webovou prezentaci. Zvláštní cenu Marketingového klubu České republiky pak obdržel BERNARD za magazín Vlastní cestou a třetí místo v nově vzniklé kategorii Zlatá litera, která hodnotí kvalitu a obsah textů.

19. květen 2011

Konferenci mezinárodní sítě advokátních kanceláří Legalink bude hostit její český zástupce – advokátní kancelář Felix a spol. Společnost zároveň oslaví své 20. výročí působení na trhu v České republice, kde patří mezi největší advokátní kanceláře Legalink je mezinárodní asociace nezávislých vedoucích právních firem situovaných v mnoha světových finančních a obchodních centrech.

18. květen 2011

První výroční konference České rady pro šetrné budovy nazvaná Šetrné budovy 2011 proběhne ve čtvrtek 26. května v hotelu Aquapalace Praha na okraji hlavního města. Konference se koná pod záštitou předsedy vlády ČR, ministra průmyslu a obchodu a vedoucího mise Evropské komise v ČR. Celodenní akce má podtitul „Nové energetické trendy" a nabídne novinky z oblasti technologií, řízení budov, certifikací a infrastruktury pro e-mobilitu. Dále se bude zabývat například šetrností stavebních materiálů a produktů, významnými případovými studiemi nebo rozvojem některých velkých území Prahy.

17. květen 2011

V roce 2010 bylo v České republice založeno 24 158 nových obchodních společností, zaniklo jich 5 566. Počet společností s ručením omezeným, akciových, veřejných obchodních a komanditních společností a družstev se oproti roku 2009 zvýšil o 18,6 tisíce firem na 363 000, což představuje nárůst o 5,4 procenta. Za první čtvrtletí letošního roku vzniklo pětkrát více firem, než jich zaniklo. Vyplývá to z analýzy společnosti CCB – Czech Credit Bureau.

17. květen 2011

Slavnostní losování v Brně rozhodlo o tom, že 7,2 milionu korun na spolupráci s brněnskými vědci si rozdělí 51 firem. Tři nejinovativnější projekty obdržely voucher přímo z rukou tajemníka města Brna, Pavla Loutockého.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3