INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Cebia publikovala novou verzi svého informačního systému AUTOTRACER určeného pro on-line prověření historie vozidla na adrese www.zkontrolujsiauto.cz. Portál má kompletně přepracovanou strukturu, grafický design a je doplněn o řadu nových funkcionalit.

„Společným jmenovatelem všech změn je zjednodušení prezentace služeb AUTOTRACERu zákazníkovi s cílem lépe popsat a vysvětlit, co je obsahem služby a proč by ji měl zákazník koupit," popsal změny manažer marketingu a PR společnosti Cebia Jan Dryák. „Postup prověření je jednoduchý: zákazník zadá VIN auta, systém AUTOTRACER mu obratem zdarma zobrazí, jaké má k jeho vozu informace a v jakém počtu a zákazník se rozhodne, zda je koupí za 498 korun. Vybere si z několika možností platby on-line nebo bankovním převodem a po zaplacení ihned získá přístup k požadovaným informacím. O ojetých vozidlech poskytujeme řadu informací důležitých pro zájemce o ojetý vůz, jako jsou záznamy o stavu tachometru, roku výroby, dřívějších poškozeních, servisní historii a řadu dalších informací. Systém navíc automaticky vyhodnotí, zda se nejedná o vozidlo z kategorie, u níž doporučujeme detailnější fyzické nebo dokladové prověření a tuto doplňkovou službu zákazníkovi nabídne," vysvětlil Dryák.

Díky rozsáhlé databázi společnosti Cebia čítající přes 500 milionů položek je systém AUTOTRACER schopen sdělit zákazníkovi průměrně 5 stavů tachometru k jednomu vozidlu a u 97 % dotazů podá informaci o skutečném roku výroby. Tyto informace mají spolu s prověřením v databázích odcizených vozidel a leasingových společností zásadní vliv na stanovení správné ceny ojetého vozidla, resp. na jejich základě se může zákazník racionálně rozhodnout, zda automobil koupí.

„V nejbližší době chystáme ještě další vylepšení stránek AUTOTRACERu a doplnění některých funkcionalit. V září pak spustíme celý nový korporátní web www.cebia.cz," prozradil Dryák.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem Systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem Systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3