INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s názvem Penzička již dva týdny baví televizní diváky a kvarteto zestárlých komiků shlíží i z billboardů a tiskové inzerce. Kampaň je nyní kompletní i v digitálním světě. Webové stránky penzicka.cz doplňuje facebookový profil a YouTube kanál, na kterém jsou všechny zábavné skeče ke zhlédnutí.

„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzicka.cz k tomu všemu přidávají informační obsah," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny. Na webových stránkách jsou tak vedle videí se zábavnými skeči hlavně informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. „K 30. 11. 2012 se totiž z důvodu blížící se penzijní reformy přestane tento oblíbený finanční produkt prodávat. Kdo chce tedy využít poslední šance a začít si na stáří spořit podle stávajících podmínek, tomu na stránkách stačí pár kliknutí," dodal Libor Pergl.

Pro oslovení mladší cílové skupiny vytvořil největší penzijní fond u nás, Penzijní fond České pojišťovny, rovněž facebookový profil kampaně. Nabízí další vtipné příspěvky k již natočeným spotům. Humor, se kterým tvůrci kampaně k tématu přistoupili, se na facebooku dále rozvíjí, ať už v podobě blahopřání Ondřeji Sokolovi k 71. narozeninám, tak informací ze zákulisí.

Vydařená videa Penzičky jsou k vidění rovněž na YouTube, kde se s nimi mohou seznámit ti, kteří nesledují TV, nemají facebook, nebo i ti, kteří se zkrátka jen chtějí dlouho a dobře bavit.

www.penzicka.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3