INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
StickyPassword_RGB_maleFirma Lamantine Software, výrobce populárního programu Sticky Password, rozšiřuje svoje osvětové aktivity v oblasti internetové bezpečnosti. Reaguje tak na skutečnost, že většina uživatelů internetu stále nedodržuje základní návyky při zacházení se svou on-line identitou.

Cílem kampaně je zvýšit povědomí o zásadách opatrnosti při nakládání s citlivými osobními daty na internetu. Zejména pak chce upozornit na „zlatá" pravidla při vytváření hesel a zacházení s nimi. Právě heslo bývá často jedinou a často podceňovanou ochranou citlivých údajů. Již dnes mohou uživatelé internetu najít spoustu užitečných tipů a článků na webových stránkách společnosti a nově též na blogu či Facebooku. Pro čtenáře budou v průběhu roku připraveny nejen články, ale i řada kvízů a soutěží.

„Téměř každý den se v médiích setkáváme s případy odcizených a zneužitých on-line identit. Řadě těchto incidentů by přitom bylo možné předejít, pokud by se uživatelé chovali na internetu obezřetně. To se však již dávno netýká jen on-line přístupu k bankovním účtům. Například přístup k soukromému e-mailovému účtu či účtu na některé ze sociálních sítí odhalí útočníkovi více, než si je případná oběť ochotna připustit", říká Tomáš Hofer, spoluzakladatel firmy Grisoft a člen dozorčí rady Lamantine Software.

Sticky Password

Program byl uveden na trh již v roce 2001 jako nástroj pro bezpečné uložení hesel. V současné době program nabízí vedle správy, šifrování a generování silných hesel také funkci automatického vyplňování on-line formulářů či možnost uložení libovolných citlivých osobních údajů do šifrované databáze. Sticky Password disponuje nejvýkonnějšími šifrovacími algoritmy. Navíc poskytuje účinnou ochranu před phishing útoky a key-loggery. Program lze používat i v přenosné verzi na USB zařízení. Zabezpečená hesla a jiné citlivé osobní údaje jsou tak vždy k dispozici nejen doma, ale i na cestách a to bez nutnosti instalace na cizím počítači.

Sticky Password se chová velmi nenápadně, nepoužívá žádný další panel nástrojů (toolbar) a jeho používání je velmi intuitivní. Je dostupný v několika jazycích.

O Lamantine Software

Lamantine Software a.s. se specializuje na vývoj aplikací v oblasti počítačové bezpečnosti. Cílem firmy je vyrábět výjimečný software, který bude praktický a užitečný. Produkt Sticky Password kombinuje bezpečnost a komfortní ovládání. Ve společnosti Lamantine Software, uplatňují své zkušenosti mimo jiné také někdejší manažeři významného hráče na poli bezpečnostního software společnosti Grisoft , včetně spoluzakladatele Grisoftu, Tomáše Hofera.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3