INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Server ePoptávka.cz zaznamenal historický rekord v počtu více než 30 000 vložených poptávek za první čtvrtletí. Jen v měsíci březnu bylo vloženo v téměř 11 500 poptávek. V první čtvrtině roku 2011 překročilo množství poptávek historické maximum a obliba poptávkových systémů evidentně dále roste. Současně tento boom naznačuje pozitivní vývoj na trhu a ustupující hospodářskou recesi. Z hlediska oborů jsou nejvyhledávanější služby v oblasti stavebních služeb a materiálů.

Server ePoptávka.cz zaregistroval v porovnání s uplynulým rokem značný nárůst v počtu zadaných poptávek produktů a služeb. Potvrzuje se tak trend značné popularity poptávkových systémů a zároveň zvyšující se finanční jistota drobných podnikatelů i velkých firem. Již nemají potřebu zvažovat každou jednotlivou investici a obava z budoucího vývoje ekonomiky postupně opadá.

Zdaleka nejvýraznější změnu je možné pozorovat ve stavebnictví, které oproti předchozímu roku vykazuje téměř 41% nárůst poptávek. Obdobné je to i s odvětvím stavebních materiálů, které si v počtu zadaných poptávek polepšilo o 39 %. Stavebnictví se dlouho potýkalo se stagnací v podobě nedostatku zakázek a konečně tak zažívá první náznaky dlouho očekávaného oživení. „V roce 2010 jsme v prvním čtvrtletí registrovali téměř 3 500 vložených poptávek, přičemž letošní rok vykazuje číslo výrazně vyšší, kdy jsme zaznamenali takřka 5 000 poptávek," komentuje Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M provozující poptávkový systém ePoptávka.cz. „Je zjevné, že obory v oblasti stavebnictví a stavebních materiálů nabraly konečně ten správný směr, a i proto jsme pro naše klienty nejen z tohoto sektoru připravili atraktivní nabídku v podobě cenově výhodného balíčku našich služeb," uzavírá.

Vložení poptávky je pro uživatele jednoduchou a rychlou cestou k nalezení vhodného obchodního partnera. Systém poptávanému přiřadí odpovídající nabídky, ten si jen vybere, která je nejvíce oslovila, ať už cenou či kvalitou dodávaného materiálu. Naopak pro firmy jsou poptávkové systémy další možností získání nových klientů a zakázek. Stavebnictví je navíc oborem, jehož činnost je nárazová a odvíjí se od dané sezóny. Firmy jsou si vědomy, že právě poptávkové systémy jsou řešením pro tzv. „hluchá období". V době, kdy se nových zakázek objevuje minimum, zde stále totiž probíhá poptávka po drobných stavebních pracích.

Princip online poptávkových systémů

„Do systému jednoduše zadáte konkrétní poptávku, vyplatí se být co možná nejkonkrétnější, doplníte osobní a kontaktní údaje. Naši operátoři ji následně zkontrolují a rozešlou vhodným registrovaným dodavatelům z poptávané oblasti," popsal funkcionality systému ePoptávka.cz Otto Kočí a dodal, že od té chvíle začnou na udaný e-mailový kontakt chodit konkrétní nabídky, ze kterých si poptávající nezávisle vybere tu nejvhodnější.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3