INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Server ePoptávka.cz zaznamenal historický rekord v počtu více než 30 000 vložených poptávek za první čtvrtletí. Jen v měsíci březnu bylo vloženo v téměř 11 500 poptávek. V první čtvrtině roku 2011 překročilo množství poptávek historické maximum a obliba poptávkových systémů evidentně dále roste. Současně tento boom naznačuje pozitivní vývoj na trhu a ustupující hospodářskou recesi. Z hlediska oborů jsou nejvyhledávanější služby v oblasti stavebních služeb a materiálů.

Server ePoptávka.cz zaregistroval v porovnání s uplynulým rokem značný nárůst v počtu zadaných poptávek produktů a služeb. Potvrzuje se tak trend značné popularity poptávkových systémů a zároveň zvyšující se finanční jistota drobných podnikatelů i velkých firem. Již nemají potřebu zvažovat každou jednotlivou investici a obava z budoucího vývoje ekonomiky postupně opadá.

Zdaleka nejvýraznější změnu je možné pozorovat ve stavebnictví, které oproti předchozímu roku vykazuje téměř 41% nárůst poptávek. Obdobné je to i s odvětvím stavebních materiálů, které si v počtu zadaných poptávek polepšilo o 39 %. Stavebnictví se dlouho potýkalo se stagnací v podobě nedostatku zakázek a konečně tak zažívá první náznaky dlouho očekávaného oživení. „V roce 2010 jsme v prvním čtvrtletí registrovali téměř 3 500 vložených poptávek, přičemž letošní rok vykazuje číslo výrazně vyšší, kdy jsme zaznamenali takřka 5 000 poptávek," komentuje Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M provozující poptávkový systém ePoptávka.cz. „Je zjevné, že obory v oblasti stavebnictví a stavebních materiálů nabraly konečně ten správný směr, a i proto jsme pro naše klienty nejen z tohoto sektoru připravili atraktivní nabídku v podobě cenově výhodného balíčku našich služeb," uzavírá.

Vložení poptávky je pro uživatele jednoduchou a rychlou cestou k nalezení vhodného obchodního partnera. Systém poptávanému přiřadí odpovídající nabídky, ten si jen vybere, která je nejvíce oslovila, ať už cenou či kvalitou dodávaného materiálu. Naopak pro firmy jsou poptávkové systémy další možností získání nových klientů a zakázek. Stavebnictví je navíc oborem, jehož činnost je nárazová a odvíjí se od dané sezóny. Firmy jsou si vědomy, že právě poptávkové systémy jsou řešením pro tzv. „hluchá období". V době, kdy se nových zakázek objevuje minimum, zde stále totiž probíhá poptávka po drobných stavebních pracích.

Princip online poptávkových systémů

„Do systému jednoduše zadáte konkrétní poptávku, vyplatí se být co možná nejkonkrétnější, doplníte osobní a kontaktní údaje. Naši operátoři ji následně zkontrolují a rozešlou vhodným registrovaným dodavatelům z poptávané oblasti," popsal funkcionality systému ePoptávka.cz Otto Kočí a dodal, že od té chvíle začnou na udaný e-mailový kontakt chodit konkrétní nabídky, ze kterých si poptávající nezávisle vybere tu nejvhodnější.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3