INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Podnikový software není jen záležitostí podniků. Je jen málo výrobců, kteří dokáží svůj produkt spojit s budoucími profesionály v oborech ještě v akademickém prostředí. Software BellaDati od českého výrobce Trgiman dokazuje, že investice do akademických kruhů se firmám vyplatí. Pomáhá přilákat nejen nové uživatele, ale umožňují nahlédnout studentům do nástrojů a metod, se kterými by se mohli setkat až v praxi analytiků podnikových dat.

Společnost Trgiman připravila pro produkt BellaDati několik partnerských programů pro univerzity ekonomického směru a mnoho výhod pro samotné studenty, jako je možnost BellaDati použít pro výuku. Z akademické sféry BellaDati spolupracuje již s VŠB EKF, kde se v každém semestru BellaDati vyučuje přes 200 studentů. Mimo ČR se v BellaDati vyučují od března studenti z polské Vyšší školy bankovní v Poznani.

Na Vysoké Škole Ekonomické v Praze proběhla 6.5. přednáška "Easy as pie data analysis" o nových trendech v business intelligence. Přednášející Martin Trgiňa, CEO společnosti, se zmínil o trendech, které dnes hýbou světem BI, dalšími tématy byla uživatelská přívětivost řešení a jejich intuitivita pro business uživatele. Na tuto přednášku chce společnost navázat profesionály vedenými workshopy konanými pro studenty VŠE, kteří mají zájmem o analýzu dat.

V českých podmínkách unikátní služba je také online trh s analytickými daty mercato.belladati.com. Dnes pomáhá studentům z výše uvedených škol pro získávání relevantních ekonomických a statistických dat. Lze na ni dohledat vizualizace dat vhodných pro analýzy a datovou žurnalistiku. Každý uživatel může vkládat grafy a tabulky do svého webového článku nebo je využít v ekonomických závěrečných pracích.

Služba je dostupná na internetu na adrese http://mercato.belladati.com.

Přednáška z VŠE 6.5. je dostupná formou videozáznamu na YouTube a Slideshare:

• http://www.slideshare.net/trgiman/easy-as-pie-data-analysis-university-lecture

• http://www.youtube.com/watch?v=rNv-rsQNGdY

O společnosti TRGIMAN

Trgiman je česká společnost z holešovické přístavu v Praze založená v roce 2006 Martinem Trgiňou. Vytváří podnikový web software pro analýzy a spolupráci, který je ale zábavné používat, snadné koupit a lehké spustit. Je autorem řešení BellaDati, které pomáhá podnikům sledovat a analyzovat podniková data. Další produkt Tahuti usnadňuje komunikaci školní komunitě či škole se státní správou. Produkty jsou poskytovány z cloudu jako opravdový SaaS bez instalací rovnou z web prohlížeče. Zároveň však stojí nohami pevně na zemi v podobě on-premis web aplikací doplněných o integrační a analytické služby.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3