„Naše první letošní kampaň na podporu investic byla úspěšná, proto jsme se rozhodli ji zopakovat a tváří kampaně se opět stal známý rybář a dobrodruh Jakub Vágner. Pro klienty jsme také připravili malé dárky, které jsou tematicky vázané k Jakubovu rybaření," řekl Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.
V průběhu kampaně bude klientům k dispozici kombinovaná nabídka zajištěných fondů v čele s klikovovou strukturou a osvědčeným Maxima Investem Duo Bonus 3. Novinkou v oblasti otevřených podílových fondů je fond kopírující index pražské burzy, který klientům nabízíme od druhé poloviny srpna.
Pro komunikaci nové kampaně zvolila banka všechny stávající osvědčené metody. Kampaň tak bude k vidění v televizi a na internetu, také na venkovních billboardech a plakátech na pobočkách. Součástí bude i inzerce ve vybraných denících a časopisech a advertorialy ve vybraných ekonomických a společenských médiích.
(tz)