INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V České republice vznikl nový projekt zaměřený na elektronickou komerci: Ecommerce Expo Prague. Projekt kombinuje veletrh se vzdělávací konferencí a vyvrcholí 30. ledna 2018 na výstavišti v Letňanech. Na veletrhu představí přes 100 vystavovatelů nástroje, které internetovým obchodům pomohou s marketingem, technologiemi i praktickým chodem online byznysu.

Výstava je určená hlavně provozovatelům e-shopů, s podnikáním pomůže však komukoliv, kdo nabízí své služby či produkty online. Souběžně s veletrhem proběhne také odborná konference, na jejíž přípravě se podílí tým Marketing Festivalu Jindřicha Fáborského.

Veletrhy zaměřené na e-commerce, technologie a marketingové nástroje jsou v zahraničí běžnou praxí, na českém trhu ale akce tohoto typu chyběla. Proto vznikl nový projekt Ecommerce Expo Prague věnovaný českým e-shopům. Veletrh počítá až se třemi tisíci návštěvníky a více než 100 vystavovateli z Česka i zahraničí. Vystavující firmy zde budou prezentovat technologie, nástroje a služby počínaje marketingem přes online aplikace a reklamu až po logistiku a expediční systémy. Registrace návštěvníků bude spuštěna 5. září, zástupci e-shopů budou mít vstup zdarma.
Akce je určena jak zavedeným e-commerce firmám, tak lidem, kteří s podnikáním teprve začínají. „Na Ecommerce Expo jsou zváni zaměstnanci a provozovatelé menších i zaběhnutých e-shopů, kteří mají zájem posunout své podnikání dál. Nabídneme přehled o dostupných e-commerce řešeních a technologiích, platebních systémech, o logistice, účetnictví, marketingu či grafice,“ říká ředitelka veletrhu Eva Knirschová. Na akci bude k dispozici také tým odborných konzultantů, který lidem zdarma poradí, o jaké technologie a nástroje by se měli zajímat, s kým si na veletrhu promluvit a jaké stánky jsou pro ně nejpřínosnější. „Veletrh má sloužit nejen pro prezentaci firem, ale též pro výměnu kontaktů, k získání nových klientů nebo k upevnění vztahů s těmi stávajícími,“ vysvětluje Knirschová.
Součástí Ecommerce Expo bude rovněž jednodenní konference s českými i zahraničními hosty zaměřená na hlavní témata elektronického byznysu. Uskuteční se v kongresovém sále PVA Expo Letňany a nabídne přednáškový program pro více než šest stovek účastníků. Na přípravě veletrhu i programu konference se podílí tým úspěšného Marketing Festivalu. „Oproti zvyklostem na jiných veletrzích nebudeme prodávat možnost přednášet, ale připravíme přínosnou, nezávislou a cenově dostupnou konferenci se špičkami z České republiky i ze zahraničí,“ dodává marketingový odborník Jindřich Fáborský.
Registrace pro stovku vystavovatelů je již otevřena. Mezi dosud potvrzené prezentující patří například poskytovatel e-shopových řešení Shoptet, největší nákupní rádce na českém trhu Heureka.cz, marketingová agentura SUN marketing, PR agentura Lesensky.cz či e-mailové nástroje Ecomail a Vivmail. Veletrhu se zúčastní i specialisté na CRM a obchodní systémy ze Sprinx Systems, odborníci na datové nástroje z Dataweps či vývojáři e-shopů Irisoft. Oblast logistiky a zásilkových služeb pak zastoupí společnost Asendia, jež patří mezi světové špičky v oboru. Ecommerce Expo také přiblíží nástroje pro moderní prezentaci produktů v online prostředí, například 3D a 360° produktové fotografie od ARC group.
Partnery akce jsou Heureka.cz a Shoptet.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3