INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

116Společnost Hyundai Motor Company uskutečnila strategickou investici do švýcarského technologického start-upu WayRay AG s cílem urychlit vývoj navigačního systému s holografickým zobrazováním rozšířené reality pro vozidla. Nová technologie by se mohla objevit ve výbavě velkosériově vyráběných vozidel v roce 2020. 

Toto partnerství pomůže značce Hyundai realizovat svou vizi budoucí mobility a řidičům poskytne zcela novou užitnou hodnotu díky propojení nejmodernější technologie zobrazování s informačními a zábavními systémy vozidel.

„WayRay má pozoruhodné know-how ve vývoji hardwaru i softwaru pro systémy holografického zobrazování s rozšířenou realitou. Spolupráce mezi společnostmi Hyundai a WayRay nám pomůže vytvořit zcela nový ekosystém, který využije technologii rozšířené reality pro vylepšování nejen navigačních systémů, ale také k vytvoření platformy s rozšířenou realitou pro chytrá města a chytrou mobilitu, což jsou nové oblasti obchodního zájmu společnosti Hyundai Motor Group, které poskytnou inovativní zákaznické zážitky,“ řekl Dr. Youngcho Chi, výkonný viceprezident společnosti Hyundai Motor Group, odpovědný za inovace.

Holografická řešení s rozšířenou realitou společnosti WayRay vytvářejí skutečné zážitky rozšířené reality, v níž jsou virtuální objekty dokonale integrovány do prostředí uživatele. V porovnání s konvenčními průhledovými displeji dostupnými na trhu se může technologie společnosti WayRay pochlubit menším projekčním systémem, který poskytuje jasnější obraz a který lze namontovat do téměř jakéhokoli vozidla.

Neobyčejně široká promítací zóna umožňuje zobrazovat více virtuálních objektů v komfortní vzdálenosti pro oči řidiče. Systém nemá žádné omezení z hlediska rozměrů zobrazení a dokáže promítat dokonce i zobrazení v celé ploše čelního okna. Technologii lze použít i pro boční okna vozidla, což umožní nabízet cestujícím různé informační a zábavní služby. V současnosti neexistuje jiná technologie, která by se vyznačovala takovými parametry.

Existuje nekonečné množství možností pro využití této technologie v automobilech. Informace o dopravě lze promítat čelním oknem na vozovku, aby nebyla rozptylována pozornost řidičů, což zvýší bezpečnost silničního provozu. Systém může poskytovat vylepšené navigační pokyny v závislosti na rychlosti jízdy, včetně informací v reálném čase o přechodech pro chodce, chodcích, silnicích a výstražných dopravních značkách.

V budoucnosti bude tato technologie moci zobrazovat řidičům další informace o okolí, a to v kombinaci s technologií autonomní jízdy ve vozidlech intenzivně síťově propojených se silnicí a okolními vozidly.

Společnost WayRay byla založena v roce 2012 a rychle se stala v globálním měřítku vedoucí technologickou společností v oblasti vývoje holografických systémů s rozšířenou realitou. Společnost má sídlo ve Švýcarsku a v Rusku provozuje výzkumné a vývojové centrum.

„Jako technologická společnost se snažíme vytvářet zásadní inovace, které dalece přesahují horizont holografických displejů s rozšířenou realitou a nových uživatelských rozhraní,“ řekl Vitaly Ponomarev, generální ředitel společnosti WayRay. „Jsme hrdí, že jsme oceňováni jako spolehlivý partner, který splňuje vysoké standardy investorů, jakým je Hyundai.“

Hyundai rozšiřuje partnerství v různých oblastech s cílem zintenzivňovat vývoj klíčových technologií pro autonomní jízdu a zkoumat nové obchodní příležitosti v rámci infrastruktury chytrých měst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Rozmýšlíme se, mlžíme, ztrácíme důvěru

    Rozmýšlení se stalo módou. Spousty lidí místo toho, aby daly najevo, že chtějí to nebo nechtějí ono, raději řeknou, že si to rozmyslí. A když nastane čas, že by měli být už rozmyšleni, vymluví se, a sdělí, že je to těžké, ať jim dáme ještě pár dní, měsíců či neznámo jakou dobu. Domnívají se, že téma upadne v zapomnění, že vyšumí a že s ním nebudou mít tedy práci. Je to rozšířený styl komunikace, který však nikam nevede. Otázkou je, zda vést má nebo skutečně směřovat nikam.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

upv logo

Znáte organizace pro ochranu duševního vlastnictví? 12. srpen 2020

Období, které nyní prožíváme, nepřináší pouze znepokojivé zprávy o rozkolísané ekonomice, uzavírání firem nebo karanténních opatřeních. Rodí se mnoho nápadů, vznikají inovativní společnosti. To s sebou nese i potřebu péče o nové myšlenky, postupy, celé know-how. Na této straně pravidelně přinášíme informace o ochraně duševního vlastnictví. Tentokrát připomeňme, jaké organizace k tomu slouží:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE