INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Skupina GTS Central Europe (GTS), přední poskytovatel integrovaných telekomunikačních řešení ve střední a východní Evropě, spouští ve všech zemích, kde působí, novou mediální kampaň. Zároveň představuje nový slogan „GTS. For the Working World.", který odráží zaměření na firemní sektor. Hlavní linkou kampaně jsou služby cloudu, který je v současné době jedním z nejvýznamnějších trendů v oblasti ICT služeb. Všechny informace o certifikovaných službách a cloudu obecně podpoří nově vytvořená microsite. Na kampaň následně naváže i speciální informační materiál, který obchodníkům pomůže provést zákazníky napříč světem cloudu.

„Nová kampaň má zásadní cíl, kterým je představit GTS jako předního poskytovatele cloudových služeb pro oblast B2B. Naši zákazníci si nás až do této doby spojovali především s trhem telekomunikací. Rádi bychom, aby se pozornost upínala také k dalším službám, které poskytujeme, a které jsou pro nás a naše zákazníky v poslední době klíčové," řekla Tereza Vránková, ředitelka marketingové komunikace skupiny GTS. „Kampaň je zaměřena na všechny země regionu a představena bude v příslušných jazykových mutacích. Sdělení o trendové službě cloudu je ústředním tématem kampaně, neboť GTS se drží světových trendů a plní přání a potřeby svých zákazníků," dodává Vránková.

Nová kampaň představuje GTS především jako na operátora poskytujícího služby s vysokou přidanou hodnotou a informační a komunikační technologie. GTS je operátorem zaměřeným na svět podnikání, čemuž také odpovídá nový slogan společnosti „GTS. For the Working World". Kampaň, jejímž ústředním motivem je tematika cloudu a služeb s cloudem spojených, se spouští 26. září, a to napříč všemi zeměmi regionu, kde GTS působí – tedy v České republice, Polsku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku.

Součástí kampaně bude také speciální microsite zabývající se problematikou cloudu. Zákazníci si díky ní rozšíří své povědomí o cloudu, získají informace o tom, jak cloud funguje, jaké možnosti se díky němu firmám nabízí i jakým způsobem jsou jejich informace umístěné v cloudu zabezpečeny. Stránka poskytne uživatelům pravidelné novinky z oblasti cloudu a přinese informace o dalších možnostech jeho využití. K dispozici bude ve všech jazykových mutacích zemí regionu.

Součástí kampaně bude také navazující informační materiál, tzv. white paper, určený zejména pro obchodníky, který jim pomůže provést zákazníka světem cloudu. Díky němu budou moci snadněji vysvětlit, co to cloud vlastně je, jakým způsobem funguje i jaké výhody firmám přináší. Pro obchodníky se tak stane velmi užitečnou pomůckou, která jim umožní podpořit jejich prezentaci o cloudu i konkrétními podkladovými materiály.

Kampaň, která má zasáhnout všechny firmy napříč regionem střední a východní Evropy, připravila pro GTS agentura Scholz & Friends. Mediální strategii připravila agentura Mindshare. Kampaň se objeví v tisku, na internetu a OOH nosičích.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3