INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

1 masteracardV rámci ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 budou po devatenácté vyhlášeni nejlepší obchodníci působící na českém trhu. Současně se zahájením tohoto ročníku bylo spuštěno hlasování veřejnosti, a zákazníci tak mohou vybrat svého nejoblíbenějšího obchodníka.

Hlasovat v kategorii Cena veřejnosti je možné od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

„Ocenění Mastercard Obchodník roku sleduje preference zákazníků a jejich spokojenost s obchodníky již devatenáct let. Je to na českém trhu – ale i ve středoevropském kontextu – unikát. Toto ocenění bylo u okamžiku, když nastal boom hypermarketů a obchodních center, bylo u toho, když obchodníci rozvíjeli nové platební metody – od magnetických proužků až po bezkontaktní platby kartou a následně platby mobilem a hodinkami a bylo u opatrných startů e-shopů a jejich následné expanze do všech komodit. Nicméně takovou zkouškou, jakou maloobchod prošel v době pandemie, jsme, troufnu si říct, nezažili. Maloobchod v reakci na protiepidemická opatření akceleroval inovace a podstatné je, že v řadě případů jsou to inovace trvalé, které zákaznický zážitek posunují o další stupně. Bude proto zajímavé sledovat, jak tyto změny a inovace v letošním ročníku zamíchají pořadím,“ říká Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Mastercard Obchodník roku 2021 – Cena veřejnosti

„Spokojenost s nákupem u daného obchodníka a to, zda jde z pohledu zákazníků o ‚love brand'', se nejvíce promítá do kategorie Cena veřejnosti. Je proto mezi obchodníky považována za jednu z nejprestižnějších kategorií. V loňském ročníku hlasovalo přes 114 tisíc lidí, což řadí ocenění Mastercard Obchodník roku mezi nejpopulárnější české ceny vůbec,“ doplnil Michal Čarný. Veřejnost může pro své nejoblíbenější obchodníky hlasovat v období od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

Absolutní vítěz a sortimentní kategorie

Absolutní vítěz a vítězové sortimentních kategorií budou určeni na základě výsledků expertního průzkumu realizovaného nezávislou výzkumnou agenturou.

Mezi tyto kategorie patří:
1. Mastercard Obchodník roku s potravinami
2. Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií
3. Mastercard Obchodník roku s oděvy
4. Mastercard Obchodník roku s obuví
5. Mastercard Obchodník roku se sportovními oděvy a potřebami
6. Mastercard Obchodník roku s elektrem a elektronikou
7. Mastercard Obchodník roku pro dům, zahradu a chovatele
8. Mastercard Obchodník roku s nábytkem a bytovými doplňky
9. Mastercard Čerpací stanice s prodejnou
10. Mastercard Obchodník roku s knihami
11. Mastercard Obchodník roku s hračkami
12. Mastercard Lékárna roku
13. Mastercard E-shop roku

Zvláštní kategorie – Mastercard Inovace roku

Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Inovace roku je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z oblasti obchodu. V prvním kole proběhne individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování budou vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. Kandidáti na 1. až 3. místě budou vyzváni ke krátké prezentaci svého řešení na konferenci Retail Summit a o vítězi rozhodnou hlasováním účastníci konference.

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3