INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1 masteracardV rámci ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 budou po devatenácté vyhlášeni nejlepší obchodníci působící na českém trhu. Současně se zahájením tohoto ročníku bylo spuštěno hlasování veřejnosti, a zákazníci tak mohou vybrat svého nejoblíbenějšího obchodníka.

Hlasovat v kategorii Cena veřejnosti je možné od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

„Ocenění Mastercard Obchodník roku sleduje preference zákazníků a jejich spokojenost s obchodníky již devatenáct let. Je to na českém trhu – ale i ve středoevropském kontextu – unikát. Toto ocenění bylo u okamžiku, když nastal boom hypermarketů a obchodních center, bylo u toho, když obchodníci rozvíjeli nové platební metody – od magnetických proužků až po bezkontaktní platby kartou a následně platby mobilem a hodinkami a bylo u opatrných startů e-shopů a jejich následné expanze do všech komodit. Nicméně takovou zkouškou, jakou maloobchod prošel v době pandemie, jsme, troufnu si říct, nezažili. Maloobchod v reakci na protiepidemická opatření akceleroval inovace a podstatné je, že v řadě případů jsou to inovace trvalé, které zákaznický zážitek posunují o další stupně. Bude proto zajímavé sledovat, jak tyto změny a inovace v letošním ročníku zamíchají pořadím,“ říká Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Mastercard Obchodník roku 2021 – Cena veřejnosti

„Spokojenost s nákupem u daného obchodníka a to, zda jde z pohledu zákazníků o ‚love brand'', se nejvíce promítá do kategorie Cena veřejnosti. Je proto mezi obchodníky považována za jednu z nejprestižnějších kategorií. V loňském ročníku hlasovalo přes 114 tisíc lidí, což řadí ocenění Mastercard Obchodník roku mezi nejpopulárnější české ceny vůbec,“ doplnil Michal Čarný. Veřejnost může pro své nejoblíbenější obchodníky hlasovat v období od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

Absolutní vítěz a sortimentní kategorie

Absolutní vítěz a vítězové sortimentních kategorií budou určeni na základě výsledků expertního průzkumu realizovaného nezávislou výzkumnou agenturou.

Mezi tyto kategorie patří:
1. Mastercard Obchodník roku s potravinami
2. Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií
3. Mastercard Obchodník roku s oděvy
4. Mastercard Obchodník roku s obuví
5. Mastercard Obchodník roku se sportovními oděvy a potřebami
6. Mastercard Obchodník roku s elektrem a elektronikou
7. Mastercard Obchodník roku pro dům, zahradu a chovatele
8. Mastercard Obchodník roku s nábytkem a bytovými doplňky
9. Mastercard Čerpací stanice s prodejnou
10. Mastercard Obchodník roku s knihami
11. Mastercard Obchodník roku s hračkami
12. Mastercard Lékárna roku
13. Mastercard E-shop roku

Zvláštní kategorie – Mastercard Inovace roku

Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Inovace roku je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z oblasti obchodu. V prvním kole proběhne individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování budou vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. Kandidáti na 1. až 3. místě budou vyzváni ke krátké prezentaci svého řešení na konferenci Retail Summit a o vítězi rozhodnou hlasováním účastníci konference.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3