INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1 masteracardV rámci ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 budou po devatenácté vyhlášeni nejlepší obchodníci působící na českém trhu. Současně se zahájením tohoto ročníku bylo spuštěno hlasování veřejnosti, a zákazníci tak mohou vybrat svého nejoblíbenějšího obchodníka.

Hlasovat v kategorii Cena veřejnosti je možné od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

„Ocenění Mastercard Obchodník roku sleduje preference zákazníků a jejich spokojenost s obchodníky již devatenáct let. Je to na českém trhu – ale i ve středoevropském kontextu – unikát. Toto ocenění bylo u okamžiku, když nastal boom hypermarketů a obchodních center, bylo u toho, když obchodníci rozvíjeli nové platební metody – od magnetických proužků až po bezkontaktní platby kartou a následně platby mobilem a hodinkami a bylo u opatrných startů e-shopů a jejich následné expanze do všech komodit. Nicméně takovou zkouškou, jakou maloobchod prošel v době pandemie, jsme, troufnu si říct, nezažili. Maloobchod v reakci na protiepidemická opatření akceleroval inovace a podstatné je, že v řadě případů jsou to inovace trvalé, které zákaznický zážitek posunují o další stupně. Bude proto zajímavé sledovat, jak tyto změny a inovace v letošním ročníku zamíchají pořadím,“ říká Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Mastercard Obchodník roku 2021 – Cena veřejnosti

„Spokojenost s nákupem u daného obchodníka a to, zda jde z pohledu zákazníků o ‚love brand'', se nejvíce promítá do kategorie Cena veřejnosti. Je proto mezi obchodníky považována za jednu z nejprestižnějších kategorií. V loňském ročníku hlasovalo přes 114 tisíc lidí, což řadí ocenění Mastercard Obchodník roku mezi nejpopulárnější české ceny vůbec,“ doplnil Michal Čarný. Veřejnost může pro své nejoblíbenější obchodníky hlasovat v období od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.

Absolutní vítěz a sortimentní kategorie

Absolutní vítěz a vítězové sortimentních kategorií budou určeni na základě výsledků expertního průzkumu realizovaného nezávislou výzkumnou agenturou.

Mezi tyto kategorie patří:
1. Mastercard Obchodník roku s potravinami
2. Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií
3. Mastercard Obchodník roku s oděvy
4. Mastercard Obchodník roku s obuví
5. Mastercard Obchodník roku se sportovními oděvy a potřebami
6. Mastercard Obchodník roku s elektrem a elektronikou
7. Mastercard Obchodník roku pro dům, zahradu a chovatele
8. Mastercard Obchodník roku s nábytkem a bytovými doplňky
9. Mastercard Čerpací stanice s prodejnou
10. Mastercard Obchodník roku s knihami
11. Mastercard Obchodník roku s hračkami
12. Mastercard Lékárna roku
13. Mastercard E-shop roku

Zvláštní kategorie – Mastercard Inovace roku

Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Inovace roku je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z oblasti obchodu. V prvním kole proběhne individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování budou vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. Kandidáti na 1. až 3. místě budou vyzváni ke krátké prezentaci svého řešení na konferenci Retail Summit a o vítězi rozhodnou hlasováním účastníci konference.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bydlení jako dílek rovnice

    Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3