INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obrázek1 copyVe 23. ročníku prestižní ankety Pojišťovna roku obhájila Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) zlatou medaili v kategorii Autopojištění.

V kategorii Pojištění občanů a Pojištění průmyslu a podnikatelů přidala také stříbro. Třemi cennými kovy ocenili ČPP pojišťovací makléři, kteří tradičně v této anketě posuzují kvality služeb jednotlivých pojistitelů.

„Obhájené zlato a dvě stříbrné medaile mě samozřejmě velmi těší. V kategorii Pojištění průmyslu a podnikatelů jsme si oproti loňské bronzové příčce polepšili o jedno místo. To je opravdu skvělá zpráva a zároveň motivace do dalšího roku. V kategorii Životního pojištění jsme na krásném čtvrtém místě, čehož si také velmi cením. Jsme komplexní pojišťovna, což není jen fráze. Je vidět, že naše produkty jsou úspěšné napříč celým spektrem nabídky pojištění, a to nejen tento rok. Na medailových pozicích této nejstarší hodnotitelské soutěže na pojistném trhu se ČPP umisťuje pravidelně,“ zhodnotil Pavel Wiesner, předseda představenstva ČPP. Výsledky hlasování zveřejnila Asociace českých pojišťovacích makléřů na galavečeru 29. května. „Vytváříme kvalitní servis našim makléřům a jsem velmi potěšen, že si naší péče cení. Moc děkuji všem makléřům, kteří pro nás hlasovali a chtěl bych touto cestou poděkovat za skvělou a férovou spolupráci,“ doplnil Wiesner.

Cílem ankety Pojišťovna roku je přispět ke všeobecné kultivaci českého pojišťovnictví a posílit jeho vnímání jako stabilního sektoru tuzemské ekonomiky. Hodnocení pojišťovacích makléřů vychází nejen z podrobné konkrétní znalosti nabízených produktů, ale zejména z bohatých profesních zkušeností s kvalitou služeb každého z pojistitelů. To jsou aspekty, jimiž si anketa za dobu své existence vydobyla vysokou prestiž na celém finančním trhu. Organizátory této odborné soutěže jsou Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) ve spolupráci se Českou asociací pojišťoven (ČAP) a specializovaným serverem oPojištění.cz.
I v roce 2023 potvrdila ČPP svými výsledky vysokou výkonnost a silné postavení v rámci pojistného trhu. V roce 2023 dosáhl celkový předpis pojistného ČPP podle národních účetních standardů (CAS) rekordních 14,6 mld. Kč. Jde o historicky nejvyšší hodnotu objemu předepsaného pojistného za dobu působení ČPP na pojistném trhu. V roce ČPP dokázala růst o 9,4 %, zatímco průměrný růst trhu se pohyboval okolo 7 %. Celkový 8,3 % tržní podíl řadí ČPP mezi top 5 pojišťoven v ČR. ČPP aktuálně spravuje 2,4 mil. smluv a její služby využívá více než 1,3 mil. klientů. Dlouhodobě je také trojkou na trhu v povinném ručení.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na www.cpp.cz. Dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

(tz)

Slovo ke dni

  • Radši kašmírový než směsový

    Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3