INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Mamaison Residence Downtown Prague roomCPI Hotels, největší česká hotelová skupina, pokračuje v modernizaci svých hotelových komplexů podle nejnovějších celosvětových trendů. Společnost při rekonstrukci a redesignu myslí nejen na pohodlí zákazníků, kteří mohou pro svůj komfort v hotelech využívat nejmodernější technologie, ale zároveň aktivně přemýšlí nad jejich ekologicky šetrným provozem.

„Cílem naší společnosti je jít při modernizaci naproti klientovi v jeho požadavcích, ale přitom se aktivně podílet i na ochraně životního prostředí. Myslet ekologicky je pro nás důležité, a proto se systematicky zabýváme problematikou snížení dopadu provozu našich hotelů na životní prostředí, “ upozorňuje Jan Kratina, generální ředitel a předseda představenstva CPI Hotels.

Cedule 70100 Mamaison Residence Downtown Prague copyV nově zrekonstruovaném hotelu Mamaison Residence Downtown Prague****, jehož přestavba trvala více než rok a dosáhla celkových nákladů bezmála 400 milionů korun, je ekologické uvažování společnosti asi nejvíce patrné. Hotel byl po rekonstrukci otevřen v říjnu 2019 a přináší řadu ekologicky laděných změn. V hotelu jsou používány „bezobalové“ čistící prostředky či úspornější LED svítidla. Papírové tiskoviny, ubrousky i toaletní papír jsou z recyklovatelného materiálu, vstupní karty jsou místo z plastu ze dřeva. „Po vzoru Mamaison Residence Downtown je ekologicky šetrný provoz zaváděn i do ostatních hotelových provozů a záměrem společnosti je v obdobných krocích pokračovat a nabídku ekologicky šetrných řešení rozšiřovat,“ podotýká Jan Kratina. Díky rekonstrukci se rozšířila kapacita hotelu na 173 pokojů, přesněji 85 pokojů a 88 apartmánů s plně vybavenými kuchyněmi. Součástí služeb je mimo jiné samoobslužná prádelna na každém patře, rodinná křídla až se třemi ložnicemi, herna, 24/7 market na nákup drogerie a potravin i terasy s výhledem na Prahu a Pražský hrad.

Další z hotelů, kde jde zvýšení standardu společně s plánovaným udržitelným provozem a chytrým využitím technologií, je Comfort Hotel Prague City East***. Hotel, který bude po kompletní přestavbě bývalého Hotelu Fortuna City v pražských Strašnicích otevřen na konci letošního roku, chce oslovit zejména mileniály. Představuje v portfoliu CPI Hotels novinku, typ „limited service“ hotelu, kde hosté využijí v běžném provozu řadu samoobslužných služeb. Pro novou generaci hostů jsou tak například připraveny check-in /out automaty, funkci recepce zastupuje barception, tedy kombinace recepce a baru s drobným občerstvením. V hotelu není klasická restaurace, hosté mohou posnídat v knihovně, studovně nebo letní terase s výhledem do parku. Otevírání pokojů bude možné pomocí smart phonů, dále bude k dispozici samoobslužná prádelna. Hosté mají možnost třídit odpad na pokojích, redukce gastro odpadu bude vyřešena kompostéry. V hotelu budou vyhrazená parkovací stání a dobíjecí stanice pro elektromobily. Společné prostory nabídnou komunitní charakter „zastřešené ulice“, k dispozici pro pohybové aktivity bude i fitness centrum. Na nejmladší generaci cílí design pokojů ve stylu hravého pop-artu.

Pokrok, inovace a změna jsou nezadržitelné, a tak se i jeden z největších a nejmodernějších kongresových hotelů v České republice, Clarion Congress Hotel Prague**** dočkal po 11 letech modernizace všech 29 kongresových prostor. Novou tvář dostaly také všechny veřejné společenské prostory hotelu. Do rekonstrukce bylo investováno více než 160 milionů korun a nejviditelnější je v prosvětleném interiéru a v inovaci gastro zařízení na tzv. Livecookingtable, u kterého se jedná o první a zatím jedinou aplikaci v Česku. Investice jsou plánované i do zvýšení komfortu samotných pokojů – rekonstrukce ubytovací části bude zahájena v následujících týdnech. „Rekonstrukcí našeho největšího hotelu navazujeme na dříve avizované investice do zvyšování standardů a celkovou modernizaci značky Clarion Hotels,“ uvedl Jan Kratina, ředitel CPI Hotels.

V rekonstrukci je také Mamaison Hotel Riverside Prague****, který dostane novou modernější podobu začátkem roku 2020. Modernizací projde také hotel Holiday Inn Brno****, který v létě rozšířil portfolio hotelů CPI Hotels. Hotel bude zařazen do sítě Quality Hotels, a tím i přejmenování na Quality Hotel Brno Exhibition Centre. V příštím roce proběhne rekonstrukce lobby, restaurace a recepce. V roce 2021 pak dojde na rekonstrukci kongresových prostor.

Ruku v ruce s modernizací hotelů šla i změna loga a korporátní identity společnosti, která byla dokončena v září 2019. Koncept z dílny kreativního brněnského studia David Geč, je založen na pastelových barvách a má odrážet útulnost a pocit pohody, kterou společnost ve svých hotelech klientům nabízí. Uživatelsky přístupnější je také nový moderní web cpihotels.com, který pro CPI Hotels vytvořila digitální agentura Giant interactive. Nabízí přívětivější a jednodušší online prostředí a je cestou k tzv. one-stop-shop webu, tedy rozhraní pro rezervaci ubytování, konferenčních prostor i online obchodu k nákupu dárkových poukazů a dalších služeb, které naplňují i ty nejnáročnější požadavky zákazníků.

„Preference dnešních klientů jdou nejen po vysoké kvalitě, zajímavém designu a ekologicky odpovědném přístupu, ale také po větší samoobslužnosti prostřednictvím moderních technologií. To je cesta, kterou vyžaduje už nejen mladá generace, ale začíná se jí přizpůsobovat i generace tzv. husákových dětí,“ připomíná Jan Kratina. „Naše společnost vždy byla lídrem v implementaci nových trendů v hotelnictví a v prosazování inovativních řešení, které našim hostům zajistí co nejvyšší komfort. Právě proto investujeme do modernizace našich provozů, abychom i nadále udávali trendy a zachytili potřeby našich zákazníků."

(tz)

Slovo ke dni

  • Na Svatého Martina jen českou husičku

    K nejoblíbenějším svátkům se u nás zařadil den se čtyřmi jedničkami 11. 11., tedy jedenáctý listopad na Svatého Martina. Patron lidí laskavých, soucitných, s otevřeným srdcem a peněženkou, vyžaduje zvláštní sváteční jídlo. A tím je samozřejmě husa se zelím, knedlíkem zapíjená svatomartinským vínem. Češi by měli vědět, že udělají nejlépe, když si předem objednají drůbež u domácího chovatele, protože jen tak dostanou tu nejvyšší kvalitu. Ve velkých obchodech si mohou koupit mražený produkt, avšak ten už zdaleka není tak chutný. Jde o jakýsi „brojler“ ze zahraniční produkce, který navíc vyžaduje delší přípravu. A kupující by si měli dát pozor na tzv. „husokachnu“, protože s husou nemá nic společného. Jde o kachnu pižmovou, případně kříženou z kachnou pekingskou. Tak dobrou chuť!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Sto let pro ochranu nejlepších nápadů 15. říjen 2019

Sté výročí zřízení tehdejšího Patentního úřadu v Praze je příležitostí připomenout si nejen významná, ale i obtížná období oboru průmyslové vlastnictví i činnosti Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE