INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

01 delfínV podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020.

Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.

Hlavní cena Velký modrý delfín

Tomáš Lipták - Rodinný pivovar Bernard
za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci "Svět se zbláznil, držme se", které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli

Zlatý delfín

Tomáš Hejkal - Stock Plzeň-Božkov
za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů

Růžový delfín

Radka Turková - České dráhy
za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie

Zelený delfín

Tomáš Vican - Vinná galerie
za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

Jitka Fürst - gusty
za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh
Robert Chmelař - Bohemia Energy
za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu "Nic na Vás nehrajeme"

Miroslav Hanák - Authentica

za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze

Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky

Helena Kohoutová - Helas - podnikatelská e-platforma
za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem "Budujeme hrdé Česko"

Hana Kubánková - Zdravotnická záchranná služba HMP
za kvalitní náborovou kampaň "Zachraňuj v Praze" s následnou tematicky navazující komunikací

Lenka Mastešová - HP Tronic (Datart)
za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky

Josef Zajíček - Bohematic
za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

Denisa Janatová - DevLab Smitio
za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu

David Jareš - Dita výrobní družstvo invalidů
za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management

Shukhrat Saidov - Silon Planá
za specifická řešení v oblasti posilování image značky

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

Adam Bórik, Ivan Kloc - BuyiPhone
Martina Horká - dm drogerie markt
Jan Kodada - Gebrüder Weiss
Martin Komora - Internet Mall (MALL.CZ) Vladimíra Popelářová – Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma
omezení šíření koronaviru v Česku

1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

diplomy:
Natália Slováčková a kolektiv
Michal Vartiak a kolektiv
Kristina Rossmanitová a kolektiv
Jakub Varannay a kolektiv
Ludmila Filipová

bližší informace a obrazová reportáž na www.cms-cma.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Auta zastavil čip

    Začnu svoji glosu otázkou: Jestlipak víte, která je nejdůležitější součást moderního automobilu? Ne, není to motor, převodovka ani volant. Je jím čip. Který, to mi poněkud uniká, nicméně kvůli němu stojí výroba vozidel po celém světě. Ztráty se počítají v tisících miliard korun, a to ještě nelze dohlédnout světla na konci tunelu. Naše „malá“ škodovka zastaví výrobu na týden, ostatní automobilky jsou na tom podobně, ne-li hůře. A proč chybí čipy, tedy nepostradatelná součást elektronických systémů vozu? Prý za to zas může covid a další překážky. Člověka napadá, že tohle v kapitalizmu není samo sebou a že za tím musí být nějaký záměr. Nedivte se, aut přibývá tolik, že už se ani nevejdou na silnice a víc stojí v kolonách a zácpách než jedou. A ta uhlíková stopa, škoda slov! Někdo upíná své naděje k elektromobilům. Možná, že opravdu...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE