INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

certifikace leden 2022.jpg 1Ve středu 26. 1. 2022 se konalo po delší době setkání certifikovaných odborníků ČMS v Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

 

Zástupci prezidia České marketingové společnosti v čele s čestnou prezidentkou doc. PhDr. Jitkou Vysekalovou, Ph.D. a prezidentem ČMS Ing. Tomášem Davidem se sešli s nově certifikovaným odborníkem a kandidáty, kteří uspěli v prolongačním řízení a získali tak certifikát na další tři roky. Složitá doba spojená s průběhem pandemie covid-19 nezabránila přátelskému setkání profesionálů z hlavního města i regionů, kteří nezanedbatelným dílem přispívají k šíření dobrého jména České marketingové společnosti a svými znalostmi a zkušenostmi zvedají úroveň svého oboru.

Novým certifikovaným členem se stal Ing. Tomáš Vican, Ph.D., MBA, MSc. (filmový producent a majitel firmy Vinná galerie), získal certifikát jako marketingový specialista.
Certifikát byl prodloužen deseti kandidátům, marketingovým odborníkům

Česká marketingová společnost, podobně jako jiná profesní sdružení, se snaží chránit profesionalitu a etiku výkonu určité profese a dále je rozvíjet. Česká marketingová společnost si projektem certifikace marketingových specialistů klade náročné a dlouhodobé cíle. Chce garantovat odbornou a etickou stránku profesionality marketingových specialistů a současně rozvíjet marketing a zvyšovat jeho prestiž.

Česká marketingová společnost systémem svých certifikací nesupluje marketingové vzdělání dosažené v systému školských nebo mimoškolských vzdělávacích institucí.
Marketéři mohou užívat profesní označení: Certifikovaný marketér České marketingové společnosti, ve zkratce CM-ČMS.

Certifikaci je možné získat v oborech:
• marketingový manažer
• specialista pro marketing na tuzemském trhu
• specialista pro marketing na mezinárodním trhu
• marketingový poradce
• lektor pro marketing

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3