INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

1V podvečer 19. května 2022 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 17. ročníku Marketér roku 2021.

Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Hlavní cena Velký modrý delfín
Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s.
za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky

Zlatý delfín
PhDr. Stanislav Gálik – CEO & Předseda představenstva,
Ing. Ondřej Přikryl – Chief Marketing Officer, Driverama Holdings, a.s.
za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah

Zelený delfín
Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o.
za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava

Růžový delfín
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
za komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN KASPA, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství

Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o., spolumajitel
za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb

Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o.
za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života

Taťána Kuchařová, předsedkyně správní rady, ambasador, Nadace Krása pomoci
za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem

Mgr. Imrich Masliš – brand manažer, Ing. Michal Horna – PR manažer
GlobeTech Innovation s.r.o
za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou návratností a výraznými nárůsty prodejů

Radek Sajvera, předseda představenstva, RAPETO, a.s.
za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu Pangamin

PhDr. Michal Šesták – obchodní a marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska – majitel, investor, M.G.C. Trade, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na trh vytvořením vhodného příběhu s přesahem do CSR

Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner, Rob4Job, s.r.o.
za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích

Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s.
za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů

Malí modří delfíni

Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za úspěšný re-launch značky Key Rum na českém a slovenském trhu

Mgr. Leona Kotlasová, marketing manager, WE|DO CZ, s.r.o.
za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Ing. Katarína Machytková, Group Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o.
za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci zákaznického zážitku

Pavel Pokorný, manažer marketingu, NOVASERVIS, s.r.o.
za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní celebritu

Mgr. Markéta Vinkelhoferová, předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair & Bio družstvo
za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze dat

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel, JAP FUTURE, s.r.o.
za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému Efekta

Ing. Lenka Szotkowska, marketingový specialista, CZ Workshop, s.r.o.
za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián

Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl, s.r.o.
za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující povědomí o značce

Jan Zykmund, generální ředitel, Originální brambůrky, s.r.o.
za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého souboru CSR aktivi t
bližší informace na www.cms-cma.cz

(tz)

Na snímku

Tomáš David, Simona Lišková, Jitka Vysekalová
Simona Lišková – Marketérka roku 2021

foto (autor Luboš Marek Bohemia Werbung)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE