INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
CeskyDM_logoSoutěž tzv. podlinkové BTL* komunikace Český direkt & promo vstupuje do svého desátého ročníku s novým logem, které je dynamické a reflektuje současné trendy v reklamní grafice. Letošní ročník odstartuje v první polovině února, odkdy mohou agentury a zadavatelé hlásit své kampaně do devíti kategorií, z nichž ta pro nízkonákladové kampaně je zcela nová.

Přihlášky je možné podávat do konce března. Vítězové pak budou vyhlášeni na slavnostním večeru koncem května. „Nízkonákladové kampaně budeme hodnotit poprvé. Chceme tak dát prostor také relativně méně rozsáhlým reklamním akcím s dobrými nápady, které by jinak jen stěží mohly konkurovat velkým kampaním s vysokými rozpočty," řekl výkonný ředitel pořadatelské Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáš Hájek.

Vítězové soutěže Český direkt & promo se mohou zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Předloni čeští zástupci uspěli, když získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.

Český direkt & promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém trhu.

Soutěž s původním názvem Český direkt vznikla na přelomu let 2002/2003. V roce 2010 prošla radikální změnou a získala široký záběr podlinkových aktivit. Porotu tvoří významné osobnosti reklamy a marketingu, předsedou poroty je již třetím rokem nezávislý konzultant v oblasti budování, řízení a komunikace značky s mnohaletou zkušeností z předních podlinkových agentur světa Graeme Murray.

Nové logo Původní logo

Nové logo v tiskové kvalitě najdete na adrese: http://www.admaz.cz/Dokumenty

* BTL – Below the Line tzv. podlinkové komunikační techniky, řadí se sem například podpora prodeje, public relations, eventy, guerillový marketing, direct marketing, newslettery, virální videa, komunitní skupiny na internetu apod. Dříve šlo spíše o doplněk klasické ATL, neboli nadlinkové reklamy (televizní, tiskové apod.), dnes především v rozvíjejícím se internetovém prostředí působí BTL často samostatně a dokáže mnohdy efektivněji zasáhnout cílovou skupinu za zlomek nákladů klasické ATL reklamy.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3