INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

JitkaBlíží se květen. A jako každoročně v tomto měsíci plném nadějí se budou rozdávat na Novotného lávce delfíni. Nebudou sice živí, ale jejich krásná křišťálová podoba se jim vyrovná. Skončí v rukou nejlepších marketérů této země jako symbol jejich usilovného snažení v uplynulém roce 2015.

Bude to už pojedenácté, co převezme velkého modrého nejlepší z nich. Musí být hodně dobrý, protože letošní konkurence je mimořádná. Právě pro něho a pro další nejvýraznější kandidáty stvořil ze skla tyto moudré tvory opět umělecký sklář Vladimír Zubričan a s prezidentkou České marketingové společnosti Jitkou Vysekalovou je představil na společenském setkání Lady Wine Clubu ve středu 27. dubna.
Česká marketingová společnost vyzývá každoročně odbornou marketingovou veřejnost, aby upozornila na ty nejaktivnější, nejmoudřejší a nejprogresivnější marketéry, kteří si krásného modrého delfína zaslouží. Hodnotitelská komise pod dlouholetým vedením prof. Gustava Tomka nemívá lehký úkol, protože uchazečů je mnoho modrý delfín je jen jeden. Na ostatní kandidáty pak čeká škála specializovaných zlatých, zelených a růžových citlivých tvorů, které následují malí (pouze velikostí, nikoliv významem) delfíni.
V posledních ročnících se k tomuto delfínímu hejnu připojil i Mladý delfín, kterého si odnášejí vysokoškolští studenti marketingu jako odměnu za vítězný kolektivní projekt.
Za jedenáct let své existence soutěž prokázala, že je důležité všímat si záslužných činů spolupracovníků a kolegů a nenechat je skryté v anonymitě. Prezentace a ocenění výsledků jejich odpovědné a záslužné práce přináší nejen osobní uspokojení, ale i důležité informace pro veřejnost která je tou pravou cílovou skupinou převážné většiny hodnocených projektů.
Bližší informace o soutěži a galerii Marketérů minulých ročníků najdete na www.cms-cma.cz

Na snímku Jitka Vysekalová a Vladimír Zubričan se symbolem Marketéra roku 2015

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE