INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Brzy bude vyhlášen Marketér roku 2015 a nositel Velkého modrého delfína. Tato událost probíhá již pojedenácté pod patronací Philipa Kotlera, kterému odborná veřejnost neřekne jinak než světový guru marketingu. Při této příležitosti řekl P. Kotler povzbudivá slova na adresu soutěže, jejímž mediálním partnerem je Prosperita.

Vážená Česká marketingová společnosti,vážení účastníci soutěže Marketér roku 2015!

Rád se hlásím ke spolupráci s Českou marketingovou společností a s potěšením  již po jedenácté přijímám záštitu nad soutěží, u jejíhož zrodu jsem stál, soutěží, ve které se uděluje titul Marketér roku a  oceňují jednotlivé významné osobnosti v České republice za úspěšnou práci v oblasti marketingu.  
Marketing představuje  jedinečný fenomén světové ekonomiky. Pro mne osobně je marketing motorem kapitalismu, protože nabízet  na trhu velké množství různých výrobků a služeb v  kapitalismu nestačí,  ale je potřeba mít  vynikající marketing, který přivede dostatek zákazníků ke koupi tohoto zboží. Poptávka musí  být na úrovni nabídky, jinak se ekonomika propadne do recese.

Nejlepší marketing je víc než taktika prodeje, neboť předchází vlastnímu vývoji produktů. Marketéři pomáhají firmám v procesu rozhodování, na které trhy se mají zaměřit a jaké produkty a služby tam nabízet. V případě, že se marketéři na těchto rozhodnutích nepodílejí, ale daná firma je pouze požádá o pomoc při prodeji toho, co  dělá, ochuzuje ve výsledku taková firma sama sebe. Marketing musí být součástí strategického týmu, protože právě marketing má k dispozici velké znalosti týkající se potenciálních zákazníků a jejich skutečných potřeb včetně toho, co jsou ochotni za řešení těchto potřeb zaplatit.

Z tohoto důvodu považuji za velmi vhodné oceňovat osoby, které vnímají marketing jako dynamicky se rozvíjející obor, odpovídajícím způsobem jej aplikují a v daném roce se zasloužili o jeho zviditelnění a efektivnost. Je třeba uvádět konkrétní jména těch, kteří uspěli v marketingové praxi a dávat je za vzor všem ostatním.
Skutečnost, že soutěž probíhá již jedenáctým rokem, svědčí o tom, že je u Vás dostatek odborníků se schopnostmi pracovat a uspět na poli marketingu, a že tyto osoby si plným právem zaslouží veřejné uznání a ocenění této práce.
Srdečně blahopřeji novému nositeli titulu Marketér roku 2015  v České republice a všem dalším oceněným za dosažené úspěchy v oblasti marketingu . Také bych rád upřímně pogratuloval České marketingové společnosti za udržení tradice, kterou tato soutěž představuje.  Přeji Vám všem hodně úspěchů v osobním životě a také ve Vaší marketingové profesi.

Philip Kotler

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE