INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MilichSetkání členů redakční rady časopisu Prosperita pro mne vždy bývalo pěknou příležitostí, jak se vidět a jak pohovořit s lidmi, kteří se pohybují v businessu, něco dokázali, jsou odvážní, cílevědomí a umí bojovat za své představy a sny. Vím, že redakční rada se již dvakrát odložila, a to s ohledem na nepříznivou situaci v šíření koronavirové nákazy. Myslím, že nejenom mne to vede k zamyšlení, jak to s námi, lidmi, ten vir vlastně myslí. A že i když je velmi agresivní, firmy a jejich management nemohou podléhat panice, náladám a ztrácet půdu pod nohama. Podnikatelé a manažeři mají velkou odpovědnost, možná větší, než si sami dokáží připustit. Já sám se krizovému řízení věnuji řadu let. Moje zkušenost je jediná: vždy je třeba si poradit. Věřím, že i v tomto období, které boří řadu jistot, neztratí lídři své vize ani optimizmus.

Ing. Tomáš Milich, výkonný ředitel divize drůbež společnosti AG MAIWALD a.s.

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3