INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Pohledem redakční rady

Kubla David
11. červen 2021

Očkování proti onemocnění covid-19 je v plném proudu. Očkovací centra v rychlém sledu vypouští do světa další a další očkované jedince, kterým tělem koluje první nebo dokonce už druhá dávka vakcíny. Pokud jste se k tomuto kroku odhodlali, stanete se ambasadorem boje pro onemocnění covid-19. Současně je v plném proudu i plánování dovolených, které jsou už za humny a málokdo z nás by se o ně nechal připravit. Takže pokud to situace a podmínky dovolí, chystáme se splnit všechny nutné náležitosti spojené s klidným trávením volna v námi vybrané destinaci, ať už někde v tuzemsku nebo v blízkém, případně vzdáleném zahraničí, kde se bezpochyby staneme ambasadorem České republiky. Dříve než ve vašich firmách zavládne poočkovací nebo dovolenkový klid, nezapomeňte vaši firmu přihlásit do ceny Ambasador kvality České republiky. Dejte jí možnost se blýsknout mezi konkurencí a získat zajímavou zpětnou vazbu. Posláním soutěže Ambasador kvality České republiky je ocenit ty organizace, které jsou nejen kvalitně řízeny a poskytují kvalitní produkty a služby, ale zároveň propagují a podporují kvalitu (navenek) jako důležitý předpoklad pro zajištění konkurenceschopnosti. Přihlášky můžete podávat do konce září. Takže si poznamenejte do svých diářů jako poslední úkol před dovolenou: Nezapomenout kontaktovat Českou společnost pro jakost a přihlásit se do soutěže Ambasador kvality České republiky! A jinak: krásné léto!  

0098 Jura
12. únor 2021

V relativně krátké době si  tuto   cestou  dovoluji  do  této  druhé  úvahy   jako  nosnou  myšlenku použít starou českou pravdu,  protože v této  situaci přesně  vystihuje  merito   věci. Naučme  se tedy i my  respektovat pravidlo  našich  chytrých  předků, které  říká,   že člověk  nemá zestárnout dříve, dokud  nezmoudří.  Jelikož  já  osobně  mám  za  sebou   již  tři čtvrtiny prožitého století, mohl  bych s veškerou  skromností a pokorou o svém dosavadním životě konstatovat, že byl  plodný  a  pestrý. Uspěchy  střídaly  neúspěchy, lásky  zklamání  a vzestupy  pády. Dalo by se snad  dokonce napsat, že mne ve  zbytku této  pouti pánem bohem daného životního času  již  téměř nic  nemůže překvapit,  natož dostat do kolen. Nabyl  jsem  přesvědčení a  nasbíral   tolik životní  pravdy, a snad i moudrosti, že mne  již  nemůže  nic  překvapit.  Bylo by to  dobré  krédo,  s kterým bych si  do konce  života  snad i vystačil. Všechno by bylo o. k.,  kdyby na naši  domýšlivost a pocit  naprosté  nedotklutelnosti  nepřišla pohroma  zvaná nevím  proč  Covid  19.  Snad nám  budoucnost ukáže,  co a  kdo a proč  s touto  zhoubou  lidstva na nás  vyrukoval.

Petr Paksi obchodni reditel JAP FUTURE foto zdroj JAP FUTURE
27. listopad 2020

Zaměřit se na perspektivní klientelu v podobě architektů a bytových designérů jsme se rozhodli zhruba před šesti lety. Dostat se však pod jejich nekompromisní skořápku, co se týče moderního interiérového designu, nebylo zprvu vůbec jednoduché – neustále jsme naráželi na nedůvěru v českou produkci designových výrobků. Vynaložené úsilí nám však přineslo kýženou odměnu! V současné době jsme architektům a designérům velice solidním partnerem s individuálním přístupem ke každé jednotlivé zakázce, který se snaží vyjít vstříc jakýmkoli atypickým požadavkům, jsou-li samozřejmě proveditelné z konstrukčního hlediska. Podařilo se nám změnit jejich vnímání a dokázat, že i velikostně střední firma v Přerově může směle konkurovat zahraniční produkci TOP designových produktů, ale na bázi kvality české výroby a českého servisu. Svojí výrobou se zaměřujeme zejména na ucelená řešení dveřních systémů v otočné i posuvné variantě, a to především v bezobložkovém provedení. Skryté zárubně AKTIVE, sofistikovaný obkladový systém EFEKTA i prémiová dveřní křídla… všechny tyto naše TOP produkty využívají jako hlavní konstrukční materiál hliník, který je svými vlastnostmi nepřekonatelný, a reflektují současné trendy minimalismu. Záleží nám i na těch nejmenších detailech a snažíme se o jejich precizní zpracování, ačkoliv si uvědomujeme, že dokonalost je běh na dlouhou trať.

Milich
8. říjen 2020

Setkání členů redakční rady časopisu Prosperita pro mne vždy bývalo pěknou příležitostí, jak se vidět a jak pohovořit s lidmi, kteří se pohybují v businessu, něco dokázali, jsou odvážní, cílevědomí a umí bojovat za své představy a sny. Vím, že redakční rada se již dvakrát odložila, a to s ohledem na nepříznivou situaci v šíření koronavirové nákazy. Myslím, že nejenom mne to vede k zamyšlení, jak to s námi, lidmi, ten vir vlastně myslí. A že i když je velmi agresivní, firmy a jejich management nemohou podléhat panice, náladám a ztrácet půdu pod nohama. Podnikatelé a manažeři mají velkou odpovědnost, možná větší, než si sami dokáží připustit. Já sám se krizovému řízení věnuji řadu let. Moje zkušenost je jediná: vždy je třeba si poradit. Věřím, že i v tomto období, které boří řadu jistot, neztratí lídři své vize ani optimizmus.

R kopie
14. červenec 2020

Studenty v současnosti učíme, že kvalita by měla být samozřejmostí a radostí, a to i v tom běžném všedním životě. Je to opravdu tak? Začíná konečně platit známá premisa, že osobní kvalita je základem všech ostatních kvalit? Tak ráda bych odpověděla jednoznačně - ano, je to tak... Už oba Baťové -T. Baťa a J. A. Baťa neustále připomínali, že největším bohatstvím jejich úspěšného podniku jsou lidé v něm, že život všech generací lidí je přece nejcennějším kapitálem, který lidé mají a který si při narození přinášejí s sebou na svět, proto musíme o jeho kvalitu velmi trpělivě a trvale pečovat. Velice ráda jsem proto přivítala, že v koncepčním dokumentu Rady vlády pro udržitelný rozvoj (Strategický rámec ČR 2030) se mj. objevila (a to vůbec poprvé v historii) velmi unikátní perspektiva této koncepce... a to, že jejím cílem není jen konkurenceschopnost a trvalý hospodářský růst, ale především kvalita života obyvatel ČR.

p.Petr Paksi
27. květen 2020

Abych byl upřímný, příchod ekonomické krize v blízké době jsem trošku očekával, protože už je tomu 12 let, kdy Českou republiku ochromila ta poslední. Naše společnost proto už více než rok aktivně pracuje na zefektivnění výroby a výrobních procesů. Přesto začátek roku 2020 příliš nevypovídal o tom, že by krize měla letos propuknout. A o to překvapivější pro všechny bylo téměř úplné zastavení ekonomiky v dubnu a květnu v důsledku pandemie. Myslím si, že koronavirus nám všem ukázal, že na všechno se nemůže připravit ani manažer, ani lidstvo. Já osobně tuto krizi beru jako příležitost a zkoušku, ve které každý manažer musí předvést to nejlepší, co umí, a to jak v oblasti efektivity, výrobních procesů a obchodu, ale i marketingu a inovací. Na druhé straně tato událost donutí manažera k přijetí mnoha nepopulárních opatření, která dlouho odkládal. Přeji všem, ať nás ty turbulence posílí.

Slovo ke dni

  • Příprava na blackout?

    Přišel, tak jak meteorologové předpověděli. Orkán Ignác se ve čtvrtek přehnal Evropou a nadělal škody. Nevynechal ani náš kout, lámal stromy a trhal vedení elektrického proudu. Zaznamenali jsme několikahodinový výpadek a mohli si vyzkoušet, jak by to vypadalo, kdyby nastal v zimě obávaný blackout. V takovém případě skutečně nefunguje nic. Nesvítí se, netopí, nejde internet. A pokud by dodávka elektřiny nebyla včas obnovena, výpadek postihne i mobilní a pevné spoje, zásobování vodou. Obchody, čerpací stanice i bankomaty budou mimo provoz, protože vše jede na elektrický proud. Rakušanům byly doporučeno, aby si opatřili zásoby jídla a pití na dva týdny. I když blackout je pouze možnost, nikoli jistota, pamatovat na „zadní kolečka“ se vyplatí i nám. Jak se říká, štěstí přeje připraveným. V takovém případě se lze vyhnout velkým obtížím a...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE