INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Juracka nejnovejsiHledám, ale  nenacházím objektivní důvod jakéhosi vnitřního osobního zklamání a nervozity z přicházejícího vánočního nakupování.  Když to vezmu z pohledu obchodníka, tak v tržbách to asi nebude. Obrat jde nahoru a o Vánocích se opět čekají  rekordy. Snad je to v té  hrozné komercionalitě našeho života a prostředí, ve kterém žijeme. Honíme se za stále více ohromující a bezkonkurenční  nabídkou pro naše zákazníky a při tom technologicky vyspělému nakupujícímu stačí  sednout k počítači a doma v pohodě vybrat ze  stovek  e-shoppů ten správný, což nebývá těžké. Je mi jasné, v čem je asi problém. Vytrácí se totiž na jedné straně radost či příjemný stres a hledání, jak a čím překvapíme ostatní, a jak oni překvapí nás, na straně druhé roste vnitřní  napětí v člověku a těžko zodpověditelná otázka, co bude dál. Kam to spějeme a kam až nás ta komerce dožene. Ani nevím, ale budu se muset zřejmě neveřejně informovat, do jaké míry jsou vytíženy psychiatrické léčebny. Nevíte to  někdo?    

Ing. Zdeněk Juračka, předseda představenstva Asociace českého tradičního obchodu

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3